Steph86: Een paard met poepvlekken is idd geen gezicht. Gelukkig is mijn merrie een echte dame, ze wil gewoon niet vies worden, heel handig. Ze ziet er altijd spik en span uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tijgertje86 schreef:Je band met je paard hoeft bij 3x per week komen niet per definitie 'minder' te zijn, dan dat je dagelijks komt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je met je paard doet. Mijn paard is sinds enkele maanden met pensioen en ik laat haar zoveel mogelijk paard zijn. Ik poets haar wel en zorg dat ze goed verzorgd wordt, maar het werk en het echte getut is voorbij. Ik merk dat mijn paard het lekker vindt om gepoetst te worden en daar laat ik het ook bij. Ik weet dat ze aandacht fijn vind, maar als het voldoende is, loopt ze zelf weg. Ik ben daar blij om. Ze ziet er erg goed uit, is vrolijk en staat een nette wei met haar paardenvriendin. Ik zorg dat ze van een welverdiende oude dag mag genieten en ik zorg voor de randvoorwaarden
Miss_Montana schreef:Tijgertje86 schreef:Je band met je paard hoeft bij 3x per week komen niet per definitie 'minder' te zijn, dan dat je dagelijks komt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je met je paard doet. Mijn paard is sinds enkele maanden met pensioen en ik laat haar zoveel mogelijk paard zijn. Ik poets haar wel en zorg dat ze goed verzorgd wordt, maar het werk en het echte getut is voorbij. Ik merk dat mijn paard het lekker vindt om gepoetst te worden en daar laat ik het ook bij. Ik weet dat ze aandacht fijn vind, maar als het voldoende is, loopt ze zelf weg. Ik ben daar blij om. Ze ziet er erg goed uit, is vrolijk en staat een nette wei met haar paardenvriendin. Ik zorg dat ze van een welverdiende oude dag mag genieten en ik zorg voor de randvoorwaarden
Ik vind een paard dat met pensioen is een ander verhaal. Zoals jij het doet is het voor zo'n beessie ideaal. Daarnaast kent ze jou al lang dus waarschijnlijk is die band er zeker wel tussen jou en haar. Maar een vrij jong paard kopen wat in principe iedere dag gereden en verzorgd moet worden en maar 3 keer komen vind ik toch wel raar.
Steph86 schreef:Ik poets hem elke dag, ik persoonlijk vind het namelijk geen gezicht, een paard wat onder de derrie en poepvlekken zit,
ondanks dat mijn paard zwart is en je er weinig tot geen vlekken opziet
) paard komen kijken, dat is gewoon een modderpaard.

Alleen ik zou het zelf niet fijn vinden.

) Dus er komt bij hem iedere dag wel iemand.