Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Overigens geniet ik erg van het wandelen daar. Geen mens in de buurt, heerlijk! Ook in de herfst in het donker, no problem. Niets mooiers dan Sam roepen die in het donker naar je toe komt galopperen
.
. En vaak worden daar de kuddes steeds anders samen gesteld en daar ben ik niet zo van, als het niet hoeft. Hij heeft zijn vriendschappen al gesloten en blijft daar zolang het kan....... 
Marieke_K schreef:Prijzen liggen hier rond de EUR 50 / 75 voor land, zonder schuilstal, met water en toezicht.

In de winter wordt het waarschijnlijk 125. 
madamX schreef:Veel? Hier op stal is er geen wezenlijk verschil tussen zomer en winter: de paarden komen altijd buiten. Pensionstalling kost 210/mnd. all in. Per seizoen zijn de werkzaamheden wel verschillend maar de kosten nauwelijks. Velen vergeten dat en denken dat weiland minder of zelfs niets kost. Wie denkt dat weiland minder kost zal ook wel niets aan de wei doen.

diesel_ schreef:er zijn veel topics over stallingsgeld, maar eigenlijk niet veel over altijd weide, behalve zomers. Maar ik bedoel de hele hele jaar door.
Ik ga mijn prijzen niet noemen op internet, vind ik niet zo netjesMaar ik vraag me wel af wat julie een normale prijs vinden? Ik heb ongeveer een stuk wei van 1000m2 (op een vrij grote pensionstal waar de normale gang van zaken is snachts op stal..) daar staat mijn c-pony en mijn mini shetlandveulen. Er zijn nog 2 grote shetten bijgekomen, maar goed dat terzijde.
Ik mag onbeperkt hooi voeren in de winter, zomers moeten ze het eigenlijk met het gras doen. Brok zit er niet bij in, heb wel een goede buitenbak en duin uitrijmogelijkheden.