Nadya schreef:Je mag idd niet zomaar wat bouwen in NL. En al helemaal niet in natuurgebieden e.d. (waar mijn paard staat).
daar hebben wij ook last van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nadya schreef:Je mag idd niet zomaar wat bouwen in NL. En al helemaal niet in natuurgebieden e.d. (waar mijn paard staat).
chrispy schreef:de dierenbescherming word wel vaker zonder reden gebeld
da klop je hoort heel vaak dat dierenbescherming wordt gebeld erwijl er niks aan de hand is maar het lijkt of de paarden het slechtt hebben.
ik vind dat ze dan ook moeten kijken op manege waar paarden heel de dag in lessen lopen of 24 uur per dag op stal staan.

zien er goed uit ! chrispy schreef:oke da wistt ik nieik dacht da ze daar ook paarden alijd buitten hadden staan
(ben jaloers)
maar ik heb er wel een half jaar mee gesukkelt want iedere keer kwamen ze weer terug kan nu pas eindelijk weer rijden
ik hoop het ook en dat jij niet zolang hoeft te sukkelen
Nadya schreef:Nou, Anouk, dan was er vast wat meer aan de hand. Want een schuilstal is niet verplicht in NL. En al helemaal niet bij Shetjes. Heb er ooit de DA zelf eens voor gebeld met de vraag hoe dat zit in ons land.
En mensen, alsjeblieft, zeg, overdrijf niet zo met onzin over hoe zielig paarden zijn die gewoon lekker buiten staan zonder schuilstal. Die van mij staat gewoon in een kudde in een natuurgebied en helaas, daar mogen echt geen schuilstallen gebouwd worden. Hij is er dolgelukkig (wat je van hem op stal niet echt kan zeggen).
Dierenbescherming helemaal blij!