Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Piera schreef:Bij ons is plots de hooiprijs verhoogd naar 88 euro voor een grote baal van 60 bij 140 bij 240 cm...

russel schreef:Ik betaalde een jaar geleden 2,50 per kleine baal, als ze nu 3 euro zijn, begrijp ik dat wel, in de winter zijn ze altijd duurder. Gewoon alles al in de zomer als ze gemaaid hebben kopen en opslaan. Je kunt beter te veel hebben als te weinig. Heb je weer nieuwe voorraad kun je je oude pakjes snel opvoeren, is toch geen vers hooi meer.
Heb je weinig ruimte zou ik een hoeveelheid balen hooi laten insealen, is wel extra geld, maar je houd wel je pakken vers en geurig en makkelijk opslaan buiten.

. Enige wat wel goedkoop is bij ons op stal haha

) koop ik het dus bij een fouragehandelaar.

Pipi schreef:Wat jullie hier duur vinden,vind ik een koopje,wou dat ik het ervoor kon uitgeven.
Mynke staat op volpension,maar ik voer zelf elke dag hooi bij.
Aangezien ik geen opslag heb (kan maar 1 baal kwijt in de schuur) koop ik het dus bij een fouragehandelaar.
Daar betaal ik 5,50 euro per baal.
De laatste keer heb ik het een keer bij de Maasmond gehaald en daar kreeg ik helemaal gelijk bijna een hartstilstand;moest 8,50 euro betalen