Ik ga ook voor de poetsbak! Vind ik ook een stuk overzichtellijker... In tassen ben ik altijd alles kwijt . Nu weet ik precies in welk vak ik moet zijn en kan ik er ook makkelijker bij!
Ik heb bij een doe-het-zelf zaak een gereedschapskist gekocht. Ze zijn er niet in het roze, maar ze zijn wel super handig. Ze hebben een draagkracht van 100 kg, dus ik gebruik 'm standaard bij het vlechten.
ik geef voorkeur aan poetsbak. hier kun je alles makkelijk in kwijt, volgens mij is het ook makkelijker schoon te maken en ik kan alles goed gescheiden houden.
ik gebruik Op stal een poets rekje !! Super handig !!
En mooi rekje met knijpertje waar je doekje aan vast kan maken. Met wieltjes er onder en genoeg ruimte.. Maar het is niet voor paarden gemaakt , het is volgens mij een bladen rekje.
Overgens heeft mijn paard ondertussen helemaal geleerd dat de poetskist (en mijn jas ) niet voor haar bedoeld zijn. Als ik nu een tas zou nemen zou k overnieuw moeten beginnen...
Ik heb een strandtas van linnen met twee lange hengsels en een rits in gebruikt, die hang ik dan met 1 van de hengsels aan de staldeur en grabbelen maar. Kan lekker makkelijk in de was als ie erg vies wordt en was lekker voordelig! Zitten alleen mn borstels, halster ed in. Voor de rest heb ik weer een andere tas.
ik heb een paar poetskoffers van de gamma voor gereedschap zeg maar en in de stal staat een grote emmer en daar zit eigenlijk de standdaard spullen in die ik gebruik
Die heb ik in het bruin , Ik vind hem echt megahandig! Een poetskoffer lijkt me minder handig qua hoeveel erin kan.. Maar kan aan mij liggen.
max66
Geplaatst: 22-03-13 19:42
ik heb destijds bij Blokker een soort emmer gekocht, een rechthoekige emmer met hengsel. Hier past alles prima in, ook de peesbeschermers zitten hierin en een flesje ontklitspul. Er zit geen deksel op maar als ik klaar ben leg ik altijd een handdoek op de emmer, om het stof buiten te houden (heb altijd een hele stapel oude handdoeken op stal liggen, superhandig voor vanalles en nog wat).
slalom
Geplaatst: 22-03-13 21:27
Twiggy2008 schreef:
Ik heb destijds gewoon een fijne zwarte sporttas gekocht waar mijn borstels inzitten. Zo'n poetskoffer vind ik niets en zo'n poetstas is vast veel duurder en die ziet er na een tijdje toch niet meer uit.