Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nou ze is er heen geweest en heeft ze ze verzorgd dus het zal allemaal wel goed komen. en van 1 dagje op stal zullen ze niet dood gaan. (ik bedoel met eten & water) . Tinkerloos schreef:Waarom moeten ze op stal als ze luis hebben?
Worden de luizen anders verkouden?
Dat zou idd wel zielig zijn voor de luizen om ze nu naar buiten te laten.. 
nielsd schreef:Ze krijgen maar eens per 2 dagen voer ????!!!!
friesiszwart schreef:op stal en dan om de dag voer??????
komen wij met 6x per dag voeren en overdag op het land
SecretLIN schreef:naja ik vind het knap dat je zo snel kan fietsen terwijl je toch echt te ziek was en het heeeel ver weg was, en je hebt nog met ze gewandeld snel hoor
sannekeee schreef:Nee , ze moeten op stal staan , omdat de stal bij de wei ( in uit loop stal ) besmet is en ze moeten 14 dagen op stal staan.
En de rest van de weides zijn ze ook geweest dus daar mogen ze niet komen.
Ze waren alleen niet op de grotte stal geweest , dus daar moeten ze nu staan. van de da.
sannekeee schreef:Meestal wel , maar niet als ik ziek ben of iets belangerijk heb.
Maar wel ga ik door regen en storm voor ze !!
En als ik niet ga , zorg ik er voor dat iemand anders gaat !!
. Een beetje beweging kunnen ze ook wel gebruiken ja. traan_beauty schreef:Ik snap eigenlijk niet wat er mis is met om de dag voeren? Als je ze genoeg geeft voor 2 dagen?![]()
Al geef je ze een week geen eten, als er maar genoeg ligt.. Elke dag toezicht vind ik dan wel weer belangrijk.
Verder is het goed dat je gegaan bent. Een beetje beweging kunnen ze ook wel gebruiken ja.