Wandelaar dacht dat ik mijn hafje mishandelde .

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Re: Wandelaar dacht dat ik mijn hafje mishandelde .

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 00:10

Yinari schreef:
Ja, gedeelde smart is halve smart of hoe zeggen ze dat Knipoog

Ik heb zelfs even getwijfeld of hij wel goed zag of misschien zijn motoriek niet helemaal goed was. Inmiddels ben ik (en de DA) er zeker van dat dat het niet is, dus hij is gewoon stom *LOL*

Ghehe, ze zijn niet voor niks blond he Tong uitsteken
Die lompigheid leer je denk ik niet af, eenmaal lomp; altijd lomp. Zou anders niet weten hoe je het ze afleert.. misschien gaat ie rustiger doen als die gecastreert is?
Ik heb zelf ook een haflinger (ruin) die in Mei 2 word.. hij is niet zo lomp, maar als ik hem zie spelen met dat veulen, dan vind ik ook dat dat wel wat minder lomp mag gaan. Maarja, zo spelen ze nou eenmaal met elkaar Lachen

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 00:46

hoe herkenbaar

mijn ex fjordenkerel was er ook zo 1
stond ook 24/7 buiten en zat altijd onder de plekjes van het stoeien
en dat achter het oor krabbelen is ook zo lekker dan vergeet je toch ook te blijven staan
struikelen half in de spagaat liggen , je neus achternalopen en zo een greppel inlopen
vergeten wanneer de omheining ophoud op de noodrem gaan een sliding maken en zo de omheining onderdoor schuiven (ja echt gebeurt )
en de topper
vrouwtje let niet op meneer besluit naar huis te gaan door de bosjes
vraag me niet hoe ik het gedaan heb maar ben blijven haken aan een boom paardje loopt door naar het gras gaat eten
merkt opeens dat ik er niet meer opzit draait zich om en schrikt zich helemaal de pleuris dat ik in die boom hang en rent linearecta naar huis (door de bosjes)

ik vind het juist zijn charmes hebben

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 13:59

dat zal vanzelf toch wel over gaan hoop ik. en ik vind het wel heel knap van die man dat hij zomaar op iemand af durft te stappen, ook als heb jij dan niks gedaan.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 14:07

Mijn hafmerrie (van 14 Tong uitsteken ) ziet er ook ernstig gehavend uit hoor haha, nou is ze klein beetje pispaaltje en laat zich gewoon bijten, maar ze heeft ook een tijd flink geschuurd en daar is de vacht nog van aan het terugkomen Tong uitsteken
Met wintervacht en halen er uit ziet het er nou eenmaal wat zielig uit haha

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 17:23

zydeco schreef:
hoe herkenbaar

en dat achter het oor krabbelen is ook zo lekker dan vergeet je toch ook te blijven staan
struikelen half in de spagaat liggen , je neus achternalopen en zo een greppel inlopen
vergeten wanneer de omheining ophoud op de noodrem gaan een sliding maken en zo de omheining onderdoor schuiven (ja echt gebeurt )
en de topper
vraag me niet hoe ik het gedaan heb maar ben blijven haken aan een boom paardje loopt door naar het gras gaat eten
merkt opeens dat ik er niet meer opzit draait zich om en schrikt zich helemaal de pleuris dat ik in die boom hang en rent linearecta naar huis (door de bosjes)

Hahah jammer dat dit soort dingen neit op film staan, gewéldig Clown

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 18:39

zydeco schreef:
hoe herkenbaar

en de topper

Ik hoop toch echt dat die van mij ietsje slimmer word heb niet zoveel zin om in een boom te hangen eigenlijk Bloos

En dat onder die draad door schuiven heeft die van mij helaas ook al gedaan . Vork