Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Naz schreef:Heb tot dat mijn paard speciaal beslag kreeg Keimpe Bloefhoff erbij gehad, die vond ik wel goed, ook zijn manier van omgaan met paarden.
! (niet in de laatste plaats dat hij altijd op tijd is! en in dringende gevallen hij meestal nog wel op dezelfde dag, of anders de volgende, komt!!)
)
) en hij heeft het vak voornamelijk van Cees Groenewegen geleerd, om het te leren heeft hij een tijd bij Cees gewerkt. suzanne schreef:Toen ik nog in Almere woonde had ik Groeneberg&de Jong. Daar was ik echt tevreden over, dus wat dat betreft vond ik het een drama om te verhuizen. Vooral omdat mijn hengst nogal apparte hoeven heeft en hij ook weleens gruwelijk geruineerd is door een hoefsmid.
Nu heb ik Hendri vd Stege en daar ben ik ook heel blij mee. Gelukkig maar, dat scheelt me een ritje Lelystad, elke 6 weken...![]()
Serieus, als ik niks had kunnen vinden hier, was ik zo elke keer naar Lelystad gekart....
Mazzel-meid schreef:Henk Klep, bekappen €26 per paard beslaan weet ik helaas niet.
Goede, geduldige hoefsmid!
HorseF@N"]
[quote="suzanne schreef:Toen ik nog in Almere woonde had ik Groeneberg&de Jong. Daar was ik echt tevreden over, dus wat dat betreft vond ik het een drama om te verhuizen. Vooral omdat mijn hengst nogal apparte hoeven heeft en hij ook weleens gruwelijk geruineerd is door een hoefsmid.
Nu heb ik Hendri vd Stege en daar ben ik ook heel blij mee. Gelukkig maar, dat scheelt me een ritje Lelystad, elke 6 weken...![]()
Serieus, als ik niks had kunnen vinden hier, was ik zo elke keer naar Lelystad gekart....