Ik zal eens even een foto zoeken.

Het lijkt alsof de paarden op het beton lopen, maar dat is dus niet zo.. Er is rondom de molen een soort rubber gelegd, wat een beetje veert..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Renske_W schreef:Ik zal straks een foto maken van hoe de molen is aangepast.
Merk weet ik niet, en hoe oud pfff ff nadenken, ik schat een jaar of 3. Iig nog niet zo heel oud.
Bij ons kunnen de paarden er allemaal in, maar ook alleen is voor ze geen probleem.
Tis denk ik maar net wat je ze aanleert
superwoman schreef:Sparky10 Weet jij het merk en hoe oud hij is?
Lijkt op deze: http://www.trainingmolen.nl/ng.htm
Meestal zie je een ander frame.
Kingsley2 schreef:ik vind het idiaal zo'n stapmolen wij hebben er ook één, als s'winters alle padocks bezet zijn zet ik hem 40 min aan de molen en dan kan ik lekker zijn stal doen echt super wij werken met muntjes van 50 euro cent per 20 minuten.
Ik vind het erg handig zeker met mijn reuma als ik niet kan rijden, en niet al te vaak wil longeren is dit echt een uitkomst.
Sparky10 schreef:Kingsley2 schreef:ik vind het idiaal zo'n stapmolen wij hebben er ook één, als s'winters alle padocks bezet zijn zet ik hem 40 min aan de molen en dan kan ik lekker zijn stal doen echt super wij werken met muntjes van 50 euro cent per 20 minuten.
Ik vind het erg handig zeker met mijn reuma als ik niet kan rijden, en niet al te vaak wil longeren is dit echt een uitkomst.
moet je ervoor betalen ?????
Maanling schreef:Ja zoiets. Bij ons ligt de stapmolen een beetje opzij op het terrein. We gaan geen 30 min staan kijken hoe ze rondjes lopen natuurlijk. Al zijn we wel in de buurt. Dus als er eens iets mis zou gaan, zou het wel fijn zijn als dat kenbaar gemaakt zou worden.
kasparonda schreef:Ik vind die molens maar niks mijn pony heeft er nooit ingelopen en dat zal ook niet gebeuren, lekker op de wei.
Een paard uitstappen in de molen vind ik dus helemaal waardeloos, je werkt met je paard dan moet je het er ook maar voor over hebben om hem lekker zelf droog te stappen.
Ik heb eens gezien op een stal dat ze paarden met koliek erin zetten en zelf lekker in de katine gaan zitten.
Ik was op die manege voor een wedstrijd en heb op de noodknop moeten rammen want dat paard ging dus rollen in de molen.
Het enigste waar ik het een goed ding voor vind is voor paarden met blessures die maar een paar keer per dag gecontroleerde beweging mogen hebben.
Maanling schreef:Bedoel je dan stoppen na een bepaalde tijd, of stoppen in geval van nood?
Louise95 schreef:Ik vind stapmolens altijd enge dingen. Want als een paard dan gaat plassen, dan moet hij toch vanwege die drijfhekken doorlopen en dan kan hij toch koliek krijgen?