Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MISTRAL94 schreef:Joviban: Ik lees dat ze winterdag 4 a 5 uur buiten staan. Dus de overige seizoenen wel hele dagen.
Iranda schreef:, of nu verhuizen naar een plek waar ze maar 8 u per dag buiten staan, maar dan wel in een groep en op een redelijk droge paddock of in een grote wei...
Renee87 schreef:Ik zou ook voor de pensionstal staan. Tuurlijk is zo veel mogelijk buiten ideaal, maar tot aan hun oren in de modder is ook niet fijn!
MISTRAL94 schreef:Dingen als mok moet je ook niet onderschatten als ze hele dagen in de modder staan![]()
Ik was naar die stal gegaan met een binnenbak, nu moet ik zeggen ik heb mijn paarden s'nachts altijd op stal staan, momenteel vinden ze het ook niet veel aan om overdag in de baggerzooi te staan. Na een paar uur hebben ze het wel gezien. Het is maar net wat jou paarden gewend zijn en wat je er zelf voor over hebt.
) hebben we een stal gevonden waar ze dag en nacht buiten kunnen staan.
joepiejee schreef:Ik zou per direkt verhuizen naar de stal waar ze 's winters 4 a 5 uur in de paddock komen. Mok (en misschien ook wel rotstraal?) moet je inderdaad niet onderschatten. Paarden vinden het echt heel vervelend om in de gladde blubber te staan. Het is wel belangrijk dat de stallen minimaal 3x3 m. zijn bij die nieuwe stal.