Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sugarmiss schreef:Het is niet alleen de temperatuur (-4) die het koud maakt , maar vooral de wind en waar die vandaan komt (oosten-noorden).
Deze 'gevoelstemperatuur' kan een stuk lager liggen dan de opgegeven waarde van -4.
Bij 0 gaan bij mij de winterdekens op omdat mijn staldeuren op het noord-oosten liggen en de bovendeuren altijd open blijven.
Ik voel 's avonds altijd tussen rug en deken of het er warm is (is altijd zo) .
het ergste van vorst vind ik het slepen met water
ook mijn stal staat op noordoost, tussen 2 schuren in! maar ze zeggen altijd dat het super hard waait tussen schuren door! gelukkig is de wei wel bescherm vanaf noord tot oost! maar we hebben ook vaak westen/zuid wind dan staan ze vollop!
.
Maar ik moet toch nog ff naar de manege om een maand kaart fe halen, zodat ik binnen kan rijden, want onze bak zal 1 dezer dagen wel weer lekker onbegaan baar worden, Maar ik vergeet het iedere keer! AAAh
Scrabble is niet geschoren, maar heeft wel een dekentje op. Wil het echt koud worden dan doe ik er misschien een dunne onder.
Ik heb het nu al ijskoud..