Eten voor je paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Eten voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 21:58

Mrietje waarom zie ik bij jou dan geen spelfouten en zitten haar posts er vol mee ? Dit is gewoon fake, geloof me Lachen

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:00

Juul schreef:
Mrietje waarom zie ik bij jou dan geen spelfouten en zitten haar posts er vol mee ? Dit is gewoon fake, geloof me Lachen

omdat ik bijna 20 jaar ben en er al veel beter mee weet om te gaan zij is pas 12 en dus volop in de ontwikkeling. en mijn dislectie zit ook in de spelling en het lezen.

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:01

Nathan__ schreef:
[VS] wie voert er hier ook cornflakes bij?

kijk zo raar is het dus tog niet dat ik dit vraag... ik ga het dusz niet voeren wand het kan dusz niet.. gelukig heb ik het eerst gevraagt dan ik heb al stalgenot gebelt om wat voer te lenen {hooi krijgt hij soowiesoo} kunen julie niet wat aardiger reageeren Verdrietig

ik snap je helemaal toen ik 12 jaar was was het voor mij ook heel moeielijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:02

Maar 'dusz' ? Pff dat mensen hier nog serieus op reageren..

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:03

tuurlijk zulke mensen omlaag halen op dit soort fronten is zielig kijk dat van dat eten vind ik ook niet slim maar dan word er zo overdreven gedaan over haar wordspelling dat ik denk waar gaat het over en iedereen haalt haar maar om laag vind ik triest

Nathan__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 22:05

Juul schreef:

ja zo spreek ik het uit sorrie ik zal voor taan dus schrijfen..

sorrie iedereen ik zal nooit meer een ontwerp plaatsen wand ik wort toch alleen maar uit gescholden van weegen mijn dislektie Verdrietig

Nathan__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 22:08

gelukig is er nog 1 iemant aardig voor mij.. {en 1 via privee berichten} dankjewel voor de steun wand het is niet makelijk om niet goet te kunen typen maar ja .. gelukig begrijpen nog somigen het

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:08

ik zou m ook lekker een mars geven en een boterham met pindakaas,wordt ie groot en sterk van

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:08

Nathan__ schreef:
Juul schreef:

ja zo spreek ik het uit sorrie ik zal voor taan dus schrijfen..

sorrie iedereen ik zal nooit meer een ontwerp plaatsen wand ik wort toch alleen maar uit gescholden van weegen mijn dislektie Verdrietig

zie je wat ik bedoel je moet gewoon blijven reageren en vooral jezelf niet afsluiten van andere mensen om te voorkomen dat je word uitgescholden

Nathan__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 22:10

connie1964 schreef:
ik zou m ook lekker een mars geven en een boterham met pindakaas,wordt ie groot en sterk van

nee dat is niet goet voor paarden en dat weet ik dus dan hoef jij mij dat niet aan te smeeren Verdrietig connie en mijn ponny is al grot en sterk en ik weet wat goed voor hem is anderes had ik het niet eerst gevraagt of het wel goet was zie je Boos!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:13

Nathan__ schreef:
joy76 schreef:
Wat voer je normaal gesproken? Ik denk dat je beter een voerbeurtje kunt overslaan (neem aan dat hij wel gewoon ruwvoer krijgt?) dan choco pops in hem te proppen.

normaal krijgt {nathan} brokjes en hooi maar ik geef niet te veel brokjes omdat een keer iemand zij dat de dierenarts zij dat zijn pony ook neit te veel brokjes mocht watn dan krijgt hij jeuk maarja dat was dus die andere pony he en die Smecks en cchoco pops zijn dan mar voor een keer

Als je toch al niet zo veel geeft denk ik echt dat het beter is als 'ie morgen alleen hooi krijgt. Misschien hebben jullie thuis nog een appel of een wortel (niet beschimmeld) die je aan 'm kunt geven?
Verder ga ik ervan uit dat je geen SA hebt aangemaakt. En dat je niet alleen dyslectisch bent maar ook niet zo goed bent in het formuleren van je posts. Daarom reageer ik op je berichten. Maar als ik jou was zou ik echt proberen iets te doen aan de manier waarop je dingen opschrijft, want je komt op deze manier wel een klein beetje ongeloofwaardig over.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:15

Nathan__ schreef:
SteffiiY schreef:
ik hoop inderdaad ook niet dat dit sirieus is?

Een paard heeft bix nodig dus een kleine pony ook, een dier heeft zijn kracht nodig en paardenvoer nodig dus, en geen kellogs Verdrietig

Het is maar voor en keer duss maandag koop ik weer voer tenzij er morgen een winkel open is

dan zijn het alsnog 2 dagen, en je paard word denk ziek van kellogs. maar als jij denkt dat het een hamster of een hond is!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:15

Nathan__ schreef:
connie1964 schreef:

nee dat is niet goet voor paarden en dat weet ik dus dan hoef jij mij dat niet aan te smeeren Verdrietig connie en mijn ponny is al grot en sterk en ik weet wat goed voor hem is anderes had ik het niet eerst gevraagt of het wel goet was zie je Boos!

misschien kun je een beetje koffie in ze bak doen knapt die ook goed van op!

Nathan__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 22:16

Nathan__ schreef:
SteffiiY schreef:
ik hoop inderdaad ook niet dat dit sirieus is?

Een paard heeft bix nodig dus een kleine pony ook, een dier heeft zijn kracht nodig en paardenvoer nodig dus, en geen kellogs Verdrietig

Het is maar voor en keer duss maandag koop ik weer voer tenzij er morgen een winkel open is

dan zijn het alsnog 2 dagen, en je paard word denk ziek van kellogs. maar als jij denkt dat het een hamster of een hond is![/quote]
ik hep toch al gezegt dat ik voer leen van een stalgenot.. sorrie nog maals maar ik wist het egt niet daarom vroeg ik het

Nathan__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 22:18

connie1964 schreef:

nee dat is niet goet voor paarden en dat weet ik dus dan hoef jij mij dat niet aan te smeeren Verdrietig connie en mijn ponny is al grot en sterk en ik weet wat goed voor hem is anderes had ik het niet eerst gevraagt of het wel goet was zie je Boos![/quote]
misschien kun je een beetje koffie in ze bak doen knapt die ook goed van op![/quote]
nee ik doe geen kofie in zijn voer bak Boos! ik hep het beste met mijn ponny voor en daarom uit voor zorgs maatregellen had ik eerst gevraagt of het wel goet was om kornfleeks te voeren maar dat is duss niet zo en daarom veront schuldgi ik mij zelf dan..

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:21

Tja, ik denk dat je je pony beter een keertje kan overslaan met biks en/of mueslie, omdat het niet mogelijk is om wat te kopen. Ik zou als ik jouw was geen Cornflakes geven, dat is niet goed voor je pony. Enne, als je er nou is heeeel erg op let? Misschien lukt het met je spelling dan wel beter. Spelfouten kan altijd, maar met hoofdletters, en punten, en komma's typen kan makkelijk.
Hou voortaan heeel erg goed in de gaten wanneer je voer bijna op is. Zijn er trouwens geen tuincentra's open op zondag?

Succes met je pony verder!

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:23

ze begrijpen het niet he ?? nathan

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:24

Carmenn_ schreef:
Tja, ik denk dat je je pony beter een keertje kan overslaan met biks en/of mueslie, omdat het niet mogelijk is om wat te kopen. Ik zou als ik jouw was geen Cornflakes geven, dat is niet goed voor je pony. Enne, als je er nou is heeeel erg op let? Misschien lukt het met je spelling dan wel beter. Spelfouten kan altijd, maar met hoofdletters, en punten, en komma's typen kan makkelijk.
Hou voortaan heeel erg goed in de gaten wanneer je voer bijna op is. Zijn er trouwens geen tuincentra's open op zondag?

roep niet te hard he

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:24

Ze komt nu wel ongeloofwaardig over, maar misschien kan ze wel heel erg proberen erop te letten, met haar spelling.
Kijk je titel! Super netjes Ja.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:25

Mrietje schreef:
Carmenn_ schreef:

roep niet te hard he

Wat bedoel je met ''roep niet te hard he''!?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:27

Je reageert véél te snel voor iemand met dyslexie, ik ken meerdere mensen, en die doen allemaal zeker 5 minuten over het schrijven van een paar zinnen, en jij zet ze binnen een minuut neer. Dus sorry, maar ik geloof niet dat jij de zwaarste vorm van dyslexie hebt zoals je zei. En er bestaat een spellingscontrole voor Mozilla Firefox, als je die installeert dan zie je een rood streepje onder elk woord dat je verkeerd spelt, dat is veel fijner voor de mensen die je berichten moeten lezen, en dan wordt je ook wat meer serieus genomen.
Hoofdletters en zouden ook fijn zijn trouwens..

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:27

Carmenn_ schreef:
Ze komt nu wel ongeloofwaardig over, maar misschien kan ze wel heel erg proberen erop te letten, met haar spelling.
Kijk je titel! Super netjes Ja.

idd je kan er op letten maar het is niet altijd zo makkelijk als je denkt ...

Mrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:29

roep niet te hard he[/quote]

Wat bedoel je met ''roep niet te hard he''!?[/quote]

Spelfouten kan altijd, maar met hoofdletters, en punten, en komma's typen kan makkelijk.

zei zegt dat het makkelijk is maar ik zeg roep niet te hard omdat het blijkbaar voor haar niet makkelijk is

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:29

Ja, oke dat snap ik.
Maar het maakt niet uit als ze 5 minuten langer over haar berichten doet, toch?
Ik bedoel; het is mogelijk, om een stukje tekst met hoofdletters, punten en komma's te schrijven. Zo is het wel wát meer leesbaar Lachen.

Nathan__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 22:30

ik let er al heel erg op ik doe somige woorden nu op mijn woorden boek.nl .. oke sorrie nog maals