Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Juul schreef:Mrietje waarom zie ik bij jou dan geen spelfouten en zitten haar posts er vol mee ? Dit is gewoon fake, geloof me
Nathan__ schreef:[VS] wie voert er hier ook cornflakes bij?
kijk zo raar is het dus tog niet dat ik dit vraag... ik ga het dusz niet voeren wand het kan dusz niet.. gelukig heb ik het eerst gevraagt dan ik heb al stalgenot gebelt om wat voer te lenen {hooi krijgt hij soowiesoo} kunen julie niet wat aardiger reageeren
Juul schreef:Maar 'dusz' ? Pff dat mensen hier nog serieus op reageren..
Nathan__ schreef:Juul schreef:Maar 'dusz' ? Pff dat mensen hier nog serieus op reageren..
ja zo spreek ik het uit sorrie ik zal voor taan dus schrijfen..
sorrie iedereen ik zal nooit meer een ontwerp plaatsen wand ik wort toch alleen maar uit gescholden van weegen mijn dislektie
connie1964 schreef:ik zou m ook lekker een mars geven en een boterham met pindakaas,wordt ie groot en sterk van
connie en mijn ponny is al grot en sterk en ik weet wat goed voor hem is anderes had ik het niet eerst gevraagt of het wel goet was zie je
Nathan__ schreef:joy76 schreef:Wat voer je normaal gesproken? Ik denk dat je beter een voerbeurtje kunt overslaan (neem aan dat hij wel gewoon ruwvoer krijgt?) dan choco pops in hem te proppen.
normaal krijgt {nathan} brokjes en hooi maar ik geef niet te veel brokjes omdat een keer iemand zij dat de dierenarts zij dat zijn pony ook neit te veel brokjes mocht watn dan krijgt hij jeuk maarja dat was dus die andere pony he en die Smecks en cchoco pops zijn dan mar voor een keer
Nathan__ schreef:SteffiiY schreef:ik hoop inderdaad ook niet dat dit sirieus is?
Een paard heeft bix nodig dus een kleine pony ook, een dier heeft zijn kracht nodig en paardenvoer nodig dus, en geen kellogs
Het is maar voor en keer duss maandag koop ik weer voer tenzij er morgen een winkel open is
Nathan__ schreef:connie1964 schreef:ik zou m ook lekker een mars geven en een boterham met pindakaas,wordt ie groot en sterk van
nee dat is niet goet voor paarden en dat weet ik dus dan hoef jij mij dat niet aan te smeerenconnie en mijn ponny is al grot en sterk en ik weet wat goed voor hem is anderes had ik het niet eerst gevraagt of het wel goet was zie je
Nathan__ schreef:SteffiiY schreef:ik hoop inderdaad ook niet dat dit sirieus is?
Een paard heeft bix nodig dus een kleine pony ook, een dier heeft zijn kracht nodig en paardenvoer nodig dus, en geen kellogs
Het is maar voor en keer duss maandag koop ik weer voer tenzij er morgen een winkel open is
connie1964 schreef:ik zou m ook lekker een mars geven en een boterham met pindakaas,wordt ie groot en sterk van
connie en mijn ponny is al grot en sterk en ik weet wat goed voor hem is anderes had ik het niet eerst gevraagt of het wel goet was zie je
[/quote]
ik hep het beste met mijn ponny voor en daarom uit voor zorgs maatregellen had ik eerst gevraagt of het wel goet was om kornfleeks te voeren maar dat is duss niet zo en daarom veront schuldgi ik mij zelf dan.. Carmenn_ schreef:Tja, ik denk dat je je pony beter een keertje kan overslaan met biks en/of mueslie, omdat het niet mogelijk is om wat te kopen. Ik zou als ik jouw was geen Cornflakes geven, dat is niet goed voor je pony. Enne, als je er nou is heeeel erg op let? Misschien lukt het met je spelling dan wel beter. Spelfouten kan altijd, maar met hoofdletters, en punten, en komma's typen kan makkelijk.
Hou voortaan heeel erg goed in de gaten wanneer je voer bijna op is. Zijn er trouwens geen tuincentra's open op zondag?
Succes met je pony verder!
. Mrietje schreef:Carmenn_ schreef:Tja, ik denk dat je je pony beter een keertje kan overslaan met biks en/of mueslie, omdat het niet mogelijk is om wat te kopen. Ik zou als ik jouw was geen Cornflakes geven, dat is niet goed voor je pony. Enne, als je er nou is heeeel erg op let? Misschien lukt het met je spelling dan wel beter. Spelfouten kan altijd, maar met hoofdletters, en punten, en komma's typen kan makkelijk.
Hou voortaan heeel erg goed in de gaten wanneer je voer bijna op is. Zijn er trouwens geen tuincentra's open op zondag?
Succes met je pony verder!
roep niet te hard he
Carmenn_ schreef:Ze komt nu wel ongeloofwaardig over, maar misschien kan ze wel heel erg proberen erop te letten, met haar spelling.
Kijk je titel! Super netjes.
.