Stalling zonder vergunningen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stalling zonder vergunningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:13

nadeel van klimpanten, de meeste zijn giftig

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:17

Ja we waren wel van plan om het dak dan zo hoog te maken dat hij er niet bij kan. En als je een hedera neemt of zo dat ik net onkruid kan je eht hele jaar snoeien zonder dat het dood gaat

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 00:18

In de "de levende have" stond laatst een artikel over een man die had omdat hij geen vergunning kreeg een soort hut gebouwd die gevormd werd door wilgen. Hij had ze in een pyramidevorm neergezet en de bovenkanten aan elkaar gebonden en daar na gaas eromheen gedaan en weer takjes erdoor gevlochten... heel bouwwerk maar was om te zien gewoon een bosje en in zijn geval hertjes, stonden er heerlijk droog in.

Maar vraag me af of je eigenlijk ook wel zomaar een boom mag plaatsen in je wei, bij ons vertelde de inspecteur vd gemeente dat ik zelfs voor elke paal die ik de grond in sloeg voor mn omheining een vergunning aan moest vragen want dat was al een bouwwerk Nors opkijken

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 09:49

mijn paarden vreten de wilgen op gok ik.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:15

En een trailer als schuilstal gebruiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:40

Dt gaat met kleine pony's
Voor paarden vind ik dat zeker geen optie

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 18:20

zaten wij ook aan te denken maar er zijn niet erg veel paarden die met plezier de trailer op stappen denk ik Knipoog

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 16:53

is het in NL een drama vergunningen te krijgen, hoor ik dat in belgie misschien verplicht word dat bij een paard een schuilstal komt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:58

Die wilgen wigwam zitten wij ook aan te denken, maar is vrij lastig te realiseren voor grote paarden.

Verder als je navraag doet bij de gemeente wat wel en niet mag op je gehuurde perceel en je mag erg weinig, dan kan je het geloof ik wel helemaal schudden met het erop gokken dat je wel iets illegaals neer kan zetten ivm controle?
Of is de gemeente niet zo controlerend en zouden jullie het er wel op wagen als er niet echt buren zijn die zullen klagen bij een erg open veld?