dekjes in de was

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jolmer20

Re: dekjes in de was

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:11

wasmachine Haha!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:14

Ik was mijn dekjes gewoon in de wasmachine. Meestal op 30 graden. Soms doe ik de dekjes zelfs in de droger al is dat niet echt ideaal voor je dekje maar bij oudere dekjes doe ik dit wel. Nieuwe dekjes hang ik uit. Zo gaan ze ook niet kreukelen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:46

Sietske94 schreef:
ik gooi ze altijd gewoon in de wasmachine, Lachen

Doe ik ook, maar me moeder haalt ze eruit en wast ze met de hand dat is nou weer teveel van het goede. Clown

angel2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:35

irisssssje schreef:
Ik rijd nu al ruim 3 jaar met hetzelfde witte dekje, en na bijna elke wedstrijd doe ik hem in de wasmachine. ( rijd ongeveer 2 wedstrijden in de maand ) Hij ziet er nog steeds goed uit, alleen ik heb wel een paar zwarte vegen van mn zadel die er niet meer afgaan, maar dat is niet erg want daar ligt het zadel toch overheen.

Op die zwarte vegen smeer ik "Groene Zeep" (uit zo'n ouderwetse pot). Dan het chabrak op 40graden in de wasmachine met wasmiddel voor witte was en hij komt er stralend weer uit.
Je moet wel het echte merk 'groene zeep' gebruiken en dus niet die fles vloeibare maar een pot!!
Echt super!