.Op een volpension stal moet je toch altijd maar afwachten of je paard voldoende (of juist teveel) voer krijgt en hoeveel er opgestrooid wordt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.danneke80 schreef:Mogelijkheden om iets te laten doen is er bij ons niet echt. Er staan ook alleen volwassenen op onze stal. Het enige wat ik laat doen is een paar uurtjes per dag in de paddock laten zetten.
Ze heeft dus geen loopstal oid dus als ik naar volpension ga dan gaat ze er qua faciliteiten niet op achteruit.
Overigens heb ik geen hekel aan mesten etc. Zeker in het weekend als ik de tijd heb vind ik het heerlijk om te doen. Maar rijden bijvoorbeeld doe ik nu ook alleen in het weekend wegens tijdgebrek.

Maanling schreef:En boodschappen doen niet te vergeten.... dat zou je nog wel eens tegen kunnen gaan vallen. Maar aan de andere kant: het is ook maar net hoe je zelf tegen dingen aankijkt.

Maanling schreef:maar voer je je paard dan maar 1x per dag?

) en heb daarbij ook écht tijd voor mijn paard gehad

_sjors_ schreef:Ik sta ook op een doe-het-zelf pensionstal en vind dat eigenlijk wel prima. Ik zet zelf zijn voer klaar dus weet ook precies wat en hoeveel hij binnen krijgt en kan zijn stal net zo hoog opstrooien als ik zelf wil. Zolang je maar betaalt, kan je bij ons net zoveel stro, hooi/ bix krijgen wat je wilt en dat is ook wel een fijn idee. En zoveel werk is het nou ook weer niet om zelf je stal te doen en voer klaar te zetten.
Op een volpension stal moet je toch altijd maar afwachten of je paard voldoende (of juist teveel) voer krijgt en hoeveel er opgestrooid wordt.
Nou, geloof me, dan heb je echt niet veel tijd meer voor je paardje