Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij was aan de linkerkant bij het bit geknapt
Tijdens de galop knapte de beugel
Zij bleef zitten gelukkig!
omdat ik dacht dat veulens hetzelfde behandeld moesten worden als volwassen paarden
.Je gaat dan in een niet te stoppen rengalop met gierende banden het erf op.Ik had mazzel dat de hekken open stonden.Als iemand die dicht had gedaan hadden we er over gevlogen.
.
.Daar zit een klein verschilletje in.Ik heb proefgereden met iemand in de bak achter dat andere paard aan.Zolang ik met iemand reed en zij er achter kon hobbellen was er geen probleem.Vanaf het moment dat ik alleen ging rijden bleek er geen stuur of rem op te zitten,zelfs galoperen kon ze niet
. de ene keer kwam mijn moeder mijn pony savonds in het donker op het erf tegen
(kwam doodsbang naar me toe rennen help rianne pony los
en pony lief komt heel schaapachtig naar me toe met het idee nou baasje zet me maar weer op stal want hier is het ook niks...) en de andere keer zag ik mijn paard met de staart in de lucht voorbij komen terwijl ik in de keuken stond...
in mijn vel zit.
, gelukkig laat mn pony dan merken van he wat flik je me nou dus toen dei bleef hinniken ging hij nog weer evne terug om te kijken wat er was, whahaha.

Urielle schreef:Is mij ook gebeurd, alleen dan het sperriempje over de teugels heen, zodat ik er geen kant mee op kon en het paard er geen donder van snapte. Toen ik het ontdekte snel goed gedaan en bráááf dat het paard opeens wasHoofdstel aandoen en te lam zijn om even naar de andere kant te lopen. Stap ik op, luisterde dat paard zo slecht. Teugels door de keelriem

Tot groot geluk helemaal niets aan over gehouden.