fransje23 schreef:Het zou prettig zijn als al die mensen die zich speciaal aanmelden om te reageren op het stukje van Danique en Esther daarmee stoppen. De boodschap is duidelijk..... bovendien vervuild het dit topic...
Idd, nu weten we wel dat die stal helemaal fantastisch is en dat de eigenaren al lang in de paarden zitten.
Toch kan het zo zijn dat mensen andere verwachtingen hebben en er anders tegenaan kijken.
Als ze echt van de ene op de andere dag zijn vertrokken is het niet netjes. Gezien de reacties vanuit degenen die het wel naar het zin hebben op de stal kan ik me voorstellen dat ze een moeilijke tijd zou hebben gehad als ze eerder bekend had gemaakt dat ze zou willen vertrekken. Nu na de tijd wordt ze nog zo ongeveer afgemaakt omdat ze het lef heeft gehad uit die fantastische stal te vertrekken.
Leven en laten leven denk ik altijd maar.De een voelt zich wel thuis op de ene stal en de ander niet, ieder heeft zo zijn eigen eisen en niet alleen qua verzorging van het paard, de sfeer is ook erg bepalend. En als het niet matched dan kun je beter iets zoeken dat beter aan je eigen eisen voldoet.

Het is er heerlijk rustig, ik heb 2 andere pensionklanten te "verdragen"