zadelkast vinden... Een ramp!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Re: zadelkast vinden... Een ramp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 12:18

Ik kan voor 70euro aan een kantoorkast komen, met 4 planken (alles is van metaal). En dan 2meter hoog, 1meter breed, nog iets diep.. Clown

Vond ik wel een erg goeie deal Haha!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:08

ik heb voor 125 euro incl. bezorgen een super grote hotelkast gekocht.
er zouden in principe zelfs 4 zadels in passen. dekens, dekjes en troepjes passen er dan ook nog bij.
Als je er ook interesse in hebt kan ik nog wel eens het telefoon nummer van deze man achter halen.

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:35

mijn vader heeft er zelf een gemaakt.
maar je kan ook gewoon even in paard en sport kijken
door staat meestal reclame in van zadelkasten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:50

knightloekie schreef:
er zouden in principe zelfs 4 zadels in passen. dekens, dekjes en troepjes passen er dan ook nog bij.
Als je er ook interesse in hebt kan ik nog wel eens het telefoon nummer van deze man achter halen.

is dat een metalen kast?

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:52

Ik heb voor 80 euro een metalen kast gekocht van 1m breed en 2 meter hoog, zadelsteun in gehangen en haak voor hoofdstel/halster/longeertouw. Verder worden de leggers nog met plankjes ingedeeld zodat ik kan sorteren, ideaal. 90 euro kwijt in totaal en er kan véél in. Haha!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:01

Lynn_Nikita schreef:
knightloekie schreef:

is dat een metalen kast?

Heb je misschien een foto van die kast?
Klinkt wel goed!

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:49

Mijn vriend heeft mijn kast zelf gemaakt (omdat de kasten die ze verkopen allemaal te klein zijn)

Is eigenlijk heel simpel: tekening maken en uitrekenen hoe groot alle stukken moeten zijn, in de houthandel betontriplexplaten op maat laten zagen, alles in elkaar vijzen, wielen eronder (dat moet zelfs niet persé), haakjes enz erin, en voila. Betontriplex is wel niet goedkoop, maar dan heb je ook echt een stevige, vochtbestendige kast.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:53

voor 35 euro kwam ik op marktplaats een houten kast tegen, is echt groot.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:04

Wij hebben 3 oude kledingkasten op stal staan, gewone simpele houten. Een driedeurs een tweedeurs en een enkele kast, maar we hebben nog steeds te weinig ruimte voor al onze zooi (2 man).

Maar als je bij een gewone houten kast de achterplaat verstevingt met vochtwerende platen en ze een klein stukje van de muur afzet heb je geen last van optrekkend vocht. Twee van onze kasten staan er al een paar jaar en we hebben nergens last van Lachen

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:14

Ik heb gewoon een houten bouwpakket van Gamma gekocht, een soort tuinkast. Lijkt op een poephuisje Tong uitsteken
Die in elkaar gezet en in de beits. Kunnen 3 zadels in, heb zelf zadelsteunen, planken erin bedacht. Er zit me toch een rommel in! Haha! We sluiten de kast af met een hangslot.
Al met al heeft het ons 70 euro gekost en het is nog een mooie kast ook.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 19:24

Ik heb zelfs met spoed een grote zadelkast nodig ivm verhuizing van mijn paard ( op deze stal waar ik nog sta hebben ze ingebouwde kasten)

Ik wil best geld neerleggen, maar alle grote kasten van boven de 1.80 hoog hebben de ruitersportzaken hier in de buurt niet op voorraad.. Alleen die kleintjes van 1.50 hoog, maar ja daar heb ik echt teveel spullen voor.

Marktplaats heb ik gekeken kan geen legerkasten vinden..

Ik heb het echt hard nodig dus ik hoop dat iemand hier een gouden tip heeft Lachen

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:03

kijk eens naar een 2ehandse kantoorkast.
ik heb er zelf 1 en ik vind het ideaal! veel ruimte, genoeg planken, ik heb er nog zo'n lade blokje op wieltjes in staan voor borstels e.d ideaal. je kunt ze goed afsluiten.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:08

Mijn allereerste kast was een kledingkast op de kop getikt bij de kringloopwinkel, verstevigd en heeft 8 jaar gestaan, toen ik ging verhuizen heeft hij het helaas begeven. Verder heb ik een metalen egerkast die al omgebouwd was tot paardenkast, heb ik destijd gekocht voor 100 gulden. Die leeft nog steeds. Daarnaast heb ik nu een oude archiefkast in gebruik, past geen zadel in maar dat is ook niet nodig. Mijn moeders spullen zitten al jaren in een oude "huurwoningenkast" die we van een kennis hebben gekregen. Gewoon even de kringloopwinkel in blijven lopen loont op zich best wel. Zelf maken werkt in praktij het meest prettigst aangezien je hem dan kan maken naar eigen wens en behoefte, de 1 heeft nou eenmaal meer spullen dan de ander. Ik heb trouwens bij mijn ouders thuis heel veel spullen op een kamer liggen, aangezien ik echt teveel spullen heb

Tezza13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:15

is er geen kast bij de kringloop winkel mischien hebben ze daariets met veel planken er in.
ik zoek er ook 1 . maar mijn broer is wel erg handig dus die gaat het maken .
doeg

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:59

Ik heb een zelfgemaakte Haha! Koste weinig en is helemaal naar m'n zin Ja

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:00

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:20

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:10

de mijne komt ook van daar die concourkast :)

Moderatoropmerking:
Diverse berichten zijn verwijderd, omdat het niet de bedoeling is op oude topics te reageren, zoals de grote letters aangeven. Tevens is het niet toegestaan om producten aan te bieden, behalve op het tabblad EA.
Laatst bijgewerkt door Judje op 19-03-09 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoraanwijzing toegevoegd.