Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Estherini schreef:Tuurlijk luister ik wel naar jullie, maar ik wil ook graag zelf eens gaan kijken bij iemand die wel verstand heeft van deze dieren.
iemand die WEL verstand heeft van deze dieren?
detour schreef:Wat ga je nu beslissen, Estherini?
Want als pony is natuurlijk niets leukers dan een baasje te hebben die totaal geen invloed op je heeft! Kun je rennen wanneer je maar wilt, lekker bokken totdat ze eraf ligt! en dan is baasje te bang en kwijnt de pony weg (of wordt verkocht).
Estherini schreef:Ha de Penny... ja die is leuk.
Een shet ga ik niet aanschaffen. Ik wil wel een ECHT paard in mijn wei hebben staan. Dan neem ik nog liever een koe...
Roxx: Met dat verstand bedoelde ik iemand die voor zijn werk arabieren traint en fokt en opvoed voor de verkoop.
Estherini schreef:Ha de Penny... ja die is leuk.
Een shet ga ik niet aanschaffen. Ik wil wel een ECHT paard in mijn wei hebben staan. Dan neem ik nog liever een koe...
Anoeska schreef:Ja, wat wil je nou. Je hebt er duidelijk de ballen verstand van. Je hebt droombeelden over Black Beauty en The Horse Wisperer. Je vraagt hier advies, aan mensen die er een stuk meer verstand van hebben. En als iedereen je dan het advies geeft om het niet te doen, dan sla je dat in de wind met het commentaar dat je het wel gaat vragen aan mensen die er echt verstand van hebben.
Het komt gewoon niet als een verstandige keuze over. Ouders die niets van paarden weten. Jij wil alleen een paard in de tuin hebben staan dat mooi staan, anders koop je wel een koe
Estherini schreef:detour schreef:Wat ga je nu beslissen, Estherini?
Beslissen? Nu? Vandaag? Meteen?
Ik kwam hier voor informatie over stallen in de buurt waar ik meer informatie kon krijgen en de dieren eens kon bekijken en misschien even kon testen met rijden van mijn dochter.
[/quote]