Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoepsie schreef:Je hoeft toch niet élke dag te smeren met dat spul, als ik het goed begrijp?!
...
. Het deed in ieder geval een hele tijd niks meer, een soort van winterslaap dan misschien
?
we shall se what it brings us
Mathilde schreef:Als jullie voor-tijdens en na foto's hebben van de behandeling van je paardje met de MTG zou ik die erg graag willen gebruiken voor de website en folders. Altijd fijn om te horen dat mensen tevreden zijn met een product. Dus als iemand interesse heeft, stuur even een pb![]()
Groetjes, Mathilde
en gebruik je veel van dit spul?
) en dan masseer ik het erin. De staart ga ik trouwens nu mee ophouden, die is lang genoeg. Eigenlijk was hij van tevoren ook al lang genoeg, maar ik wilde gewoon uitproberen wat het spul deed. Ik gebruik er toch best veel van anders, dat besteed ik liever aan de manen (ik heb al bijna de halve fles op). Ik ga deze week eens de puntjes van de manen recht bijknippen, is een beetje een rotzooitje nu, dan kan ik meteen foto's maken en dan over een tijdje weer. Ik kreeg trouwens vandaag van een stalgenootje te horen: "Heej, wat zijn Speed zijn manen lang!" Ik beeld het me dus niet in
. _Bonte_ schreef:ik weet het je te zeggen over een week