charily schreef:MLoeser schreef:Als ik een eik kap kan ik er 20x29 van maken en dan is het op. (en stal met uitloop kan hij vergeten) Verder zijn er geen grotere bakken in de omgeving (en wel veel ruiters in klassen M en hoger) Dus ik ben even kwijt waarom ik meteen een Ankybak van 60x120 moet aanleggen ofzo. EN BETER NOG: KAN DAT NIET: DAN IS HET DIERENMISHANDELING!!!
dat snap ik dus niet. Ik wil ook het beste voor mijn paard.
misschien begrijp ik je verkeerd hoor,
maar waarom is een bak van 60x120 dierenmishandeling ?
Nee dat alles kleiner dan dat dierenmishandeling zal worden. Ik bedoel: ik gooi een vraag op bokt omdat ik graag advies wil over hoe ik dit oplos en dan wordt ik even lekker uitgekafferd. Begrijp me niet verkeerd, maar dat was niet mijn bedoeling.
Die staan alleen in hun stalletje van 3 bij 3. SGW trainen zal niet lukken in het bakje nee, maar daarvoor ga je neem ik aan naar trainingsterreinen.. En iedereen heeft het over een jong paard. Je hebt volgens mij nergens gezegd dat het om een jong dier gaat. En ik kan best begrijpen dat er niet op elke staathoek een goede bak te vinden is. Het is onzin om dat te zeggen! Het is maar net waar je woont. Op het platteland zal dit makkelijker gaan dan aan de rand van de stad 
a)hoezo vooroordelen en b)welk paard is wel gebouwd op pirouette's? Volgens mij een haf meer dan een langgerekt paard, maar goed, dit is offtopic.