Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Welk gat van de deken bedoel je?
vikki schreef:runningkawa schreef:Welk gat van de deken bedoel je?
Het gat dat was ontstaan in de deken van zijn vriendje (vriendje had dat gat zelf gemaakt trouwens en daar had hij niet veel tijd voor nodig)
.
rooszszsz schreef:Dit heb ik nog nooit gehoord, gaat de staleigenaar je paard ook scheren als die een dik pak haar heeft??????
[***] schreef:Ik begrijp zoiets niet, je haalt niet zomaar een deken van andermans paard af. Had ze van tevoren aan moeten geven. Slechte start, ik zou niet met veel vertrouwen mijn paard bij iemand neerzetten die zo eigenwijs is en dat ook nog op mijn paard botviert.
Bienotje schreef:Heb je het gebruik van een deken vooraf met de staleigenaar ook besproken. Overleg van te voren kan al een boel misverstanden voorkomen.
Kijk even aan of jullie er nu alsnog uitkomen in overleg, zo niet denk ik toch dat dit nu niet de juiste stal is voor je helaas. Dan kun je beter verder op zoek helaas.
[***] schreef:Ik begrijp zoiets niet, je haalt niet zomaar een deken van andermans paard af. Had ze van tevoren aan moeten geven. Slechte start, ik zou niet met veel vertrouwen mijn paard bij iemand neerzetten die zo eigenwijs is en dat ook nog op mijn paard botviert.
silverbrumby schreef:Nee tuurlijk kan hij dat niet verbieden, het is toch zeker jouw eigen paardje??! dus dan moet je dat lekker zelf weten.
Arabesk schreef:silverbrumby schreef:Nee tuurlijk kan hij dat niet verbieden, het is toch zeker jouw eigen paardje??! dus dan moet je dat lekker zelf weten.
Ik wilde ooit een stalling beginnen, ijzers en dekens had ik ook niet toegelaten. Dan zoek je maar een andere stal.
Waratje schreef:Blijft de vraag van het oudere paard staan.......
Arabesk schreef:Waratje schreef:Blijft de vraag van het oudere paard staan.......
Ga eens kijken in Soest bij het paardenrusthuis. Het eerste wat ze daar in de prullenbak gooien zijn de dekens
Arabesk schreef:Waratje schreef:Blijft de vraag van het oudere paard staan.......
Ga eens kijken in Soest bij het paardenrusthuis. Het eerste wat ze daar in de prullenbak gooien zijn de dekens
runningkawa schreef:Maar regels die niet standaard zijn meld je toch?
JB55 schreef:Die persoonlijke meningen doen er in dit geval toch helemaal niet toe? Als ts wel een deken of doet, heeft die eigenaar niet zomaar zonder toestemming (of vooraf) overleg die dekens af te doen.Helemaal los van het feit dat ik het nog te warm vindt voor een deken....
Arabesk schreef:Een paard dat geen krachtvoer krijgt en hier in Noordholland in de frisse wind staat krijgt geen zomereczeem. Ik had een shet die het had en die is hier genezen.