Bedankt voor alle reactie!
Ik zal ze even gaan verwerken zodat ik een overzichtelijk beeld krijg.
Zoals ik het hier lees vind iedereen (naast weidegang, stallen en een opberghok) een goede bodem erg belangrijk. Persoonlijk vind ik dit ook erg belangrijk, hier zal ik ook niet met minder genoegen nemen.
Niemand tot zo ver die echt waarde hecht aan een solarium, stapmolen ik heb (ook) helemaal niks met een stapmolen en andere luxe. Dit verbaasd mij wel een beetje omdat ik toch altijd wel het idee krijg dat mensen zoveel mogelijk faciliteiten binnen handbereik fijn vinden.
@TouchAndGo, ik ben ook neit van plan om te hoog met mijn prijs te gaan zitten. Heb hier (straal 10km) rondvraag gedaan naar de prijzen van stalling.
De gemiddelde prijs voor stalling met enkel buitenbak (of op max 5 min stapafstand), voldoende weidegang, lichte ruime boxen en eigen opberg plek ligt rond de €200.- / €250.-. Ik vind dit zelf behoorlijk prijzig als je kijkt wat je er voor terug krijgt.
Zelf wil ook rond de €200.- gaan zitten maar ik zou eerst een begroting etc moeten maken om te kijken of dat uitkomt.
Wat zou jullie overhalen om voor een stal te kiezen? Is dat de sfeer, de uitrijmogelijkheden, de faciliteiten of bijvoorbeel de hoeveelheid pension klanten?
Nogmaals bedankt allemaal!