ik had geen balans en donderd er vanaf!
Pas toen ik 8 jaar was ben ik met ponies gaan rijden en toen ik 11 werd had ik mijn eerste paard!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lis schreef:tjee, sommigen zijn echt jong begonnen! Hoe moet ik me dat voorstellen? Gewoon aan de longe wat stappen en draven? Of ook 'los'?
Het valt me op dat er meerderen wel een periode gestopt zijn. ik dus ook. Rond mijn 15e werden de jongens interessant en heb ik mijn pony verkocht. Met 17 weer begonnen. Rond mijn 19 weer gestopt vanwege studie en m'n paard was stuk, dus had ik er een beetje de balen van. Toch weer begonnen op mijn 21emet weer een tussenstop van een jaar, vanwege zwangerschap en de geboorte van mijn dochter.
Als je eenmaal besmet bent met het paardenvirus lijkt het nooit meer helemaal over te gaan

. Ik was 12 toen ik Youri kreeg en 16 toen ik Florenske kocht..
. 
Ok, ik heb wel geleerd om niet bang te zijn voor bokkende paarden, en erop te klimmen als je ernaast lag, maar dat was het eigenlijk wel.. xxdaffiexx schreef:Het valt mij op dat jullie allemaal zo snel een eigen pony kregen, na 3 maanden, na 3 jaar, heb ik dan echt zo weinig talent dat ik na 3 jaar echt nog alleen de basis van het sturen, harder en langzamer onder de knie had![]()
(wat heet, ze verkochten het liever voor de helft van de prijs aan mij dan voor het volle poen aan een onbekende }> ). En nu kan ik lekker over een half jaartje rijden met mijn eigen paardje. Maar heb nog steeds een zwak voor dat grijze merrietje van de manege (ondertussen is ze wit geworden
). Als de manege-eigenares haar om de een of andere reden weg zou willen doen dan zou ik d'r zo kopen