Klophengst kopen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sentasi

Re: Klophengst kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 20:20

Laat maar, hier kan wel een slotje op

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:17

ik zou eerst kijken of hij wel samen met merries kan staan. mijn vorig pony was een ruin. dacht ik.
dus samen met wat merries de weide op.. en ja hoor, meneer probeerde de hele tijd te dekken..( ging niet maar toch..de
merries hadden er last van) hij kreeg ook regelmatig klappen van de merries.. ook ruinen probeerde hij te dekken.
DA laten komen, foto;s gemaakt, en jahoor, daar zat nog een testikel.
toch maar laten zitten, ben niet echt happig op een operatie. maar voortaan alleen in de weide..

voor de rest is dit een super brave pony dus daar had het geen effect op....

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:05

farichta schreef:
@ JackyWhite: Ik heb Genio nooit op "overdreven" hengstenmanieren kunnen betrappen. Een voorbeeldig paard, nog heel veel plezier met hem toegewenst door een oud stalgenoot van Genio Nagelbijten / Gniffelen

Een bal die niet indaalt, zal ook niet tot volledige ontwikkeling komen (dat heb ik zelf laatst gezien bij m'n kater: 1 echte bal en 1 verschrompeld erwtje), wat overigens niet wil zeggen dat het hele hormonencircus niet op volle toeren kan draaien.

Ik zou hem voor jouw èn zijn plezier wel laparoscopisch laten castreren. Neem daarover gewoon eens vrijblijvend contact op met Utrecht, zij kunnen je er alles over vertellen, ook wat eventueel de risico's zijn van zo'n ingreep in combinatie met zijn leeftijd, en wat de kosten zijn (ik denk dat die je mee zullen vallen).

Ik wens je veel wijsheid! *LOL*

Nee idd volgens mij heeft hij gelukkig niet geheel door dat hij hengst is of het komt gewoon omdat het zo'n schat is. kortom een ideaal paard is hij Haha!