Mascara en glitterspray

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

Re: Mascara en glitterspray

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:17

als je nou eens uit zou leggen waar die mascara voor is zou iedereen misschien andere antwoorden geven...

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:20

Bij arabieren zie ik het ook regelmatig voorkomen.
Ben er zelf geen voorstander van, laat mij maar liever op een keuring etc. paarden zien hoe ze er ook ''in het echt'' uit zien. Op zijn paards Cool. En dus niet glittertjes,mascara en al dat soort ''make up''.
Moet eerlijk zijn, bij de arabieren vind ik het eigenlijk geeneens mooi staan dat hele hoofd onder de ''make up''.
Klein beetje, oké. maar het hele hoofd volgekliederd, Neé ! Knipoog

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:12

nickjuh schreef:
ik heb hier echt geen moer aan jullie, ikd acht dat je bij bokt wijzer werd maar van jullieniet echt

ja he kom op zeg
je had dit kunnen verwachten met een vraag over glitters en mascara bij je paard is het niet?
er zijn op bokt ook vast mensen die iets gebruiken in de zin van cosmetisch
maar dat zal vooral een baby olie achtig ets zijn bij de keuring (denk hierbij vooral aan arabieren keuring , o het zwart bij de ogen en neus wat heftiger uit te laten komen
en ja, soms zie je op bokt showfoto's langs komen, mensne die een demonstratie geven of carnavals tweetal of viertal ofzo
maar verwachtte je nu echt serieuze antwoorden op je vraag??

nu ja, serieusantwoord van mijn kant
nee ik gebruik het niet en zal het nooit gebruiken ook
antivliegenspul en antiklit zijn de enige dingen de ik gebruik , en beide zijn niet voor de leut, of omdat het er zo schattig uitziet
het hele glitter en mascara verhaal vind ik onzin en hoort niet thuis op een paard

zo goed dan?

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:46

nee, want ze wil alleen maar dat mensen wat zeggen als ze het wél gebruiken.
dat zullen een hoop reacties worden Knipoog

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:48

Ik heb wel vaker gehoord van make-up bij paarden. Zelf doe ik er niet aan, alleen babyolie om de ogen en neus Lachen En antiklit/glansspray in de manen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 01:53

TS en posters: niemand hoeft modder te gooien. Laten we de (loze) verwijten over en weer staken, en laten we het vooral gezellig houden.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 13:41

ik gebruik nooit mascara of glitterspray

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 13:51

ik gebruik het ook niet, lijkt me ook niet echt goed of wel ? voor de wedstrijden gebruik ik zoals wat meerdere zeggen babyolie, voor neus en rond de ogen .. maar ik denk dat mascara wat te ver gaat.

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:07

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen hahahahahah lach me rot, wat een verschrikkelijke onzin!! Koop dan een My Little Pony en smeer die onder Nagelbijten / Gniffelen

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:10

Ik zal toch maar even temmen. Sommige reacties (hoewel best voorspelbaar) zijn echt niet nodig. Zie hierboven.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:48

Moderatoropmerking:
Eens met khirshanta.
Ik heb toevallig vanmorgen dit topic nog bijgelezen en had toen nog hoop dat men verstandig zou zijn en dit soort reacties achterwege zou laten, helaas ik had het weer mis.
Bij deze dus de mod opmerking, blijf ontopic. Iedereen mag zijn/haar mening geven maar berichten als "koop dan een my little pony en smeer die onder" en andere berichten van dezelfde strekking wil ik niet meer zien.
Neem een voorbeeld aan het bericht van Nadiee, zij vind het ook niet mooi, zou het niet gebruiken en brengt dit op een normale manier zonder de boel in het belachelijke te trekken, zo kan het dus ook en dat is de toon die we graag zien. Laat iedereen in zijn/haar waarde!

micelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:43

mascara? misschien een beetje overdreven!? maar ja, wie ben ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:03

/
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-09-07 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:05

__Marloes : Wat heeft een mod nou net gezegt ? Scheve mond

Ik zou t zelf nooit gebruiken, ik laat de paarden liever gewoon paard zonder makeup enzo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:06

sorry hoor, las het te laat :S

Het is idd slecht voor de huid. Ik heb het ook nooit gehoord dat iemand dat doet, ik vind het ook zwaar triest eigenlijk.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:06

Ik heb wel zeker van mascara gehoord. Als ik op keuring van bij de Welsh sprak ik wel eens een man die dat altijd deed. Dit opdat ze ogen er dan beter uitkomen. Maar voor op wedstrijd zou ik het niet gebruiken.

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:17

Ik zou mijn paard dus echt nooit mascara opdoen, is toch niet voor een paard gemaakt? Of hebben ze tegenwoordig ook al paardenmascara? Clown

Glitterspray doe ik ook nooit in de staart, mij een beetje te kinderachtig. Vind het ook niet mooi eigenlijk.

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:33

mascara voor paarden? nog nooit van gehoord

maarja, als het maar niet slecht/vervelend is voor het paard vind ik het niet erg Lachen

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:41

Vind het eerlijk gezegt wat ver gaan, zoals eerder gezegt is babyolie handig voor neus en rond de ogen..
En dat van glitterspray, waarom zou je glitters in de manen willen?

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:45

Loizy schreef:
Vind het eerlijk gezegt wat ver gaan, zoals eerder gezegt is babyolie handig voor neus en rond de ogen..
En dat van glitterspray, waarom zou je glitters in de manen willen?

tja... bij shows willen mensen hun paard natuurlijk zo mooi mogelijk maken Lachen .
ik vind het opzich ook wel een beetje overdreven, maar als het voor het paard niet slecht o.i.d. is, vind ik het niet zo erg Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:50

Helma_Edda schreef:
mascara voor paarden? nog nooit van gehoord

maarja, als het maar niet slecht/vervelend is voor het paard vind ik het niet erg Lachen

idd mee eens Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:04

@ TS zou je misschien iets willen vertellen over de paarden mascara? Informatie, site, evt een plaatje?
Ik weet echt niet wat ik me erbij voor moet stellen, en zo te zien de meeste bokkers hier niet...
Ik maak me er vooral zorgen over hoe het eraf moet worden gehaald? Nagelbijten / Gniffelen

ik heb het zelf nog nooit gebruikt, ook niet glitterspray.
Baby olie vind ik wel leuk voor op wedstrijd en keuringen, en eerder hadden wij voor onze pony ook een spray die extra reinigt zodat ze witter werd.
maar verder ben ik niet zo van het tuttelen, vooral niet bijvoorbeeld paarden glitterhoeflak... dat is een uitvergroot potje glitternagellak (echt waar) en dat vind ik echt slecht, omdat nagellak ook slecht is voor onze nagels! (ik bedoel geen glimlak, of voedend spul wat de hoeven alleen maar beter/mooier maakt)

maar ik heb er verder helemaal geen problemen mee zolang het een paard geen kwaad doet, of het er last van heeft...
Bij arabieren vind ik iets van glitterhaarlak nog wel grappig evt. maar eigenlijk niet erg proffesioneel Clown

nee, ik hou het gewoon bij baby olie, en lekker wassen, borstelen en opdoffen zonder vreemde hulpmiddeltjes!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 02:13

Mascara voor paarden? Ik kan het al amper bij mezelf aanbrengen zonder mezelf een oog uit te steken ... laat staan dat ik het op een stuiterend paard wil proberen. Nagelbijten / Gniffelen

Glitter kan heel mooi zijn, maar voor normaal gebruik is het veel te overdreven. Vroeger op Indoor Brabant was er een keer een demonstratie door een zwart paard met lange manen met rode glitter in de manen en staart. Dat heeft toen echt ongelovelijke indruk op me gemaakt .. wat was dat mooi!

Misschien dat ik een keer een tube White Chrome koop tijdens de uitverkoop. Ik denk dat dat vooral bij paarden met een hele kleine aftekening erg mooi is.

Brownwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:48

Hier heb ik nog nooit van gehoord. Mascara?
Ik gebruik alleen wel is haarlak. Dat spuit ik in de vlechten als ze 2 dagen of langer moeten zitten.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 20:36

Ik heb wel gehoord van wimpers wegscheren bij arabieren, maar masacara.. Scheve mond
Ik zeg het soms voor de grap tegen mijn schimmel met d'r superwitte wimpers. Clown Maar zoiets écht doen.. Nagelbijten / Gniffelen Ik vind het véél te ver gaan. (Wimpers wegscheren ook overigens. Nagelbijten / Gniffelen )