Veel geld voor lease haflinger?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Li_lee_yang

Re: Veel geld voor lease haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:53

Love_Beau schreef:
350 is de prijs voor leasen per maand. alles incl. behalve hoefsmid.. maar ik mag niet (meer) buiten Wandelen (!) wegens een klein incidentje vorige week.. dus nu alleen maar rijden en poetsen.. als je een eigen paard/pony stalt ben je 250 kwijt. incl. stro hooi etc..

mag ik vragen op welke stal je staat?
wij staan ook in den haag, maar daar is leasen nog goedkoper, en worden ze niet in de lessen gebruikt en ook je hoefsmid betaald.

kan je haar niet kopen?

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 08:04

hier betaal je gewoon de stalling als je leased.. dan mag je rijden en verzorgen wanneer je wilt en niemand anders rijd het paardje nog.

McRosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 08:07

voor onze eigen paarden betalen we zoveel in de maand Nagelbijten / Gniffelen voor 2 dan (volgens mij ook nog minder dan 350 hoor )

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 08:18

woow! dat is veel!

bij ons was het 7 x zo weinig, voor alles erop en eraan, elke dag rijden, hoefsmid, dierenarts, zadel, hoofdstel, en noem maar op!

wat zit er allemaal bij? binnenbak? buitenbak? longeerbak? stapmolen?

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:54

dat is wel erg bizar veel.
van dat geld hou ik zelfs nog over voor mn eigenpaardje en daar zit alles bij stalling, hoefsmid, wormenkuren en geld sparen voor eventueele hoge dierenarts kosten