Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gayle schreef:Nee want dan groeit het gras goed door de mest en het scheelt een hoop moeite.
Winx schreef:Wij doen het niet ze staan met dikke 10 paarden en worden regelmatig verweid (of hoe je het ook schrijft). Hier is geen beginnen aan ook niet een schema, want er zijn zoveel bazen/verzorgers die ook veel werken en dan in de zomer niet elke dag komen. Ook is het erg veel werk en tegen de tijd dat ze er weer op komen is alle oude mest weer weg en ik denk dat ze zo'n 2 week op een stuk staan.
Het zijn grote stukken en oneffen en de paarden willen nog wel eens keihard achter elkaar aan rennen en iedereen komt naar je toe dus dat is geen doen voor ons.
. Het is volgens mij wel goed voor de wei en ach: je bent wat bezig in de buitenlucht en zo af en toe krijg je wat bezoek van een paard dat even een knuffel komt vragen
.
simodi schreef:_Skess_ schreef:ik wil het eigenlijk ook wel doen, maar we hebben geen mesthoop en die mag van de eigenaren van het land er ook niet komen helaas.... Ik vertrap de mest daarom altijd zodat het verdroogt.
Wordt de wei dan niet 1 grote mesthoop na verloop van tijd ?!!!!