Staart wordt nog steeds opgegeten.. ( +foto)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

Re: Staart wordt nog steeds opgegeten.. ( +foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 18:08

@ Mystic tinker ik ben al opzoek naar een staartzak. Knagen ze daar niet ook op dan? Lachen

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 11:09

Citaat:
tsjah ik neem het de eigenaresse van het paard ook niet kwalijk ofzo, die kan er niks aan doen..
maar moet mijn paard dan maar uit de kudde weg omdat een ander paard het doet?
eigenlijk moet die gewoon maar weg.. Haha! of zie ik het nu te simpel ? Nagelbijten / Gniffelen

hm, weg uit de wei.. ik zou het persoonlijk egt rot vinden.. ik zie mijn paard opbloeien nu hij met de andere kan spelen. maar de eigenaar van mn stal zegt dat als hij er mee doorgaat en muilkorf ofiets om moet.. nou ja, ik vind het zelf niet egt relax maar moet het dan moet het..

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 06:38

@First Unique; dat probleem heb ik ook. Mijn paardje heeft het réuze naar zijn zin daar, en dan moet hij daar weg mdat zijn staart heel blijft. Maarja, hij overleefd het zonder zijn speelmaatjes wel, maar toch.

In de mening van de staleigenaar kan ik ook komen. Hij moet toch een beetje bemiddelen en diegene die een opgegeten staart hebben balen ook wel (en klagen) gok ik Lachen