Stal opgezegd, wat nog te verwachten ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Slotty

Re: Stal opgezegd, wat nog te verwachten ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 10:20

wat een verhaal zeg! jemig, dan heb ik het toch wel supergoed! maar hoe kunnen die andere klanten op je oude stal nou wel blijven staan? als ik je verhaal lees snap ik niet dat er überhaupt nog mensen staan! 5 stallen, dat is idd heel rustig ja! maar wel gezellig, met je vriendin! Ik zou iets meer stallen wel prettig vinden, maar dat is persoonlijk (ik heb het liefst mensen die ik mag om me heen, kan ik tenminste kletsen! Clown )
Echt fijn dat je je paard nu "gered" hebt, want ik schrok best van de foto's eigenlijk... Bloos Succes!!

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 10:43

Er zijn altijd mensen die wel tevreden zijn met "mindere" stalling. En zoals TS al zei was het niet slecht voor het gemiddelde paard maar wel voor paarden die wat extra nodig hebben.
Ik heb zelf ook mijn paard in een pension gehad, daar zijn uiteindelijk de meeste echte paardenmensen vertrokken omdat die wel zagen dat sommige dingen niet klopten of gewoon niet zomaar aannamen wat er gezegd werd mbt verzorging. Daar zijn nu voornamelijk niet-paardenmensen over die wel willen paardrijden of die een eigen paard/pony hebben maar er niet veel verstand van hebben. Geen probleem verder maar als het jou of je paard niet past moet je vertrekken. Goed gedaan dus.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 10:55

Wat fijn dat het nu goed gaat, het is een hele speurtocht om een stal voor een hengst te vinden ( weet het van een vriendin van mij, zij is maanden aan het zoeken geweest, niemand wou een hengst op stal).
Een stal met 5 paarden? Heerlijk, lekker rustig. Zolang de verzorging maar goed is en alles kan overlegd worden moet je paard wel opknappen. Bij mij staan er meer paarden maar als ik meer/minder voer of kuil/hooi wil dan kan dat gewoon. Ik hoop dat je vriendin het er ook naar haar zin zal krijgen, zal voor haar wel afzien zijn die laatste dagen.

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 15:11

marietje27 schreef:
Wat fijn dat het nu goed gaat, het is een hele speurtocht om een stal voor een hengst te vinden ( weet het van een vriendin van mij, zij is maanden aan het zoeken geweest, niemand wou een hengst op stal).

Daarom sta ik ook net over de grens in Belgie. In sommige stalling in zuid-limburg zijn hengsten ook niet echt een probleem, alleen moeten ze dan wel binnen blijven staan. In Belgie kunnen ze ook gewoon naar buiten. Pling

Bij mijn huidige NIeuwe stalling, staan nu in totaal 4 hengsten. Waarvan de shetje gewoon de echte hengst is, daarna een fries, dan die van mij, en een jonkie die alleen staat de kauwen van onderdanigheid, als die van mij ernaast staat.