Heb jij hoofdletters en punten op je toetsenbord of is het een aparte goedkope versie die alleen de lettertjes heeft?
Met andere woorden, snap echt niet wat je daar neer tikt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:mag dat van de gemeente als je geen vergunnig heb word ie een week later gewoon van je tuin afgerukt en zie je hem nooit meer terug en als de buren gaan klagen?
Citaat:Als ik geen andere plek zou kunnen vinden, kocht ik er simpelweg geen.
Nadya schreef:Sorry, maar ik vind het helemaal niets. Een paard hoort niet vrijwel de hele dag op stal en hij hoort vriendjes te hebben. Als je je paard dat niet kan bieden, moet je er niet aan beginnen.
verdorie dan moet iedereen bij ons op stal zijn paard weg doen in de winter IR6891_ schreef:Maar wat ik dan weer vind, wat als je op een manege gestald staat? daar komen ze ook maar gemiddels 3 uur uit de box. dus in principe is dat het zelfde, alleen de verzorging erom heen is anders

Nadya schreef:De paarden bij jou op de stalling hebben tenminste nog paarden om zich heen of staan ze allemaal geisoleerd van elkaar?
En ik heb deze 'gevaarlijke' discussie wel vaker met je gehad. Ik vind idd dat paarden niet 23/7 of 24/7 op stal horen.
Tulandro schreef:Ach dat is inderdaad ook geen doen tita.. Ik heb net een topic geopend omdat ik nog een stalling zoek met veel bewegingsvrijheid voor mijn paard.. heeeeeel lastig te vinden hier in de regio!