Soliste heb ik verkocht in feb. '99 omdat ik met haar niet de dingen kon doen waar zij goed in was en die zij leuk vond. Zij was op haar beurt niet goed in de dingen die ik wilde en waar ik toe in staat was. Dat was dus een typisch geval van een niet passende combinatie! Ik heb haar het eerste half jaar erg gemist, ondanks dat ik volledig achter de verkoop stond.
Kaminka heb ik verkocht in juli 2000 omdat het al anderhalf jaar gewoon NIET ging. Na negen maanden (april 2001) heb ik haar overigens weer teruggekocht en nu gaat het WEL.
IK ben niet goed in het verkopen van paarden en heb er altijd spijt van. Die beesten zijn me dan allang vergeten, maar ik hen niet....
Toon en Kaminka zal ik proberen te houden tot hun dood. Een nobel streven.... Als ik het niet meer kan betalen, of mijn gezondheid laat het afweten dan houdt het op natuurlijk.
Niemand zal zo gek zijn om een bod op die twee te doen, dus die optie valt zowiezo al af! Maar stel... nee. Voor geld gaan ze niet weg, ik weet namelijk hoe ik me daarna ga voelen....

ik heb haar nu een jaar (ze is nu 5 jaar oud) en ben echt gek op dat beest, dus never verkopen, ik blijf voor haar zorgen ALTIJD