Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

happy worker schreef:Persoonlijk zou ik mijn paard niet willen verkopen aan iemand die max 2000,--euro te besteden heeft, zeker weten dat ze dan ook geen geld hebben om het dier goed te verzorgen.
Sjuimpje schreef:Ik heb altijd het idee dat hier een klein beetje afgunst bij komt kijken...
Ik ken zat mensen die voor hun dochter/zoon een getalenteerd paard voor 50.000 gulden of meer kopen

PhiaBink schreef:De echte waarde van een paard is gewoon de slachtprijs en een hoop emotie. Dan is de waarde wat een gek er voor geeft.
Maar de prijzen zijn inderdaad absurd.
Tamosh schreef:Wees tevreden met wat je heb en gun een ander gewoon zijn leuke dingen
Als jij een leuk paard kunt vinden dat aan jouw verwachtingen voldoet en dat ook nog eens goedkoop is kan ik alleen maar zeggen KOPEN! Als andere mensen misschien andere verwachtingen hebben, of gewoon een bepaald paard heel graag willen hebben en daardoor wat meer en misschien teveel betalen, wat kan jou dat dan schelen? Tamosh schreef:Ik heb op zangersheide gewerkt en daar heb ik paarden gereden waarvan ik de prijs niet eens wil weten. De paarden die op zangersheide zelf staan (denk High Valley Z etc) beginnen pas bij de 600.000 Euro. En nee het niet echt eng om erop te rijden. Want je moet nooit bang zijn dat er wat gebeurd. Want waarom is het erger dat er wat gebeurd met een duur paard dan met een goedkoop paardje? Het zijn toch allebij dieren?
En het is vaak gewoon afgunst. Ik heb op stal vaak gezien dat ouders voor hun kind een vreselijk duur paard kochten en dat het meisje meteen betiteld werd als verwend t*ringkind. Nou sorry hoor maar dat is echt ziek. Wees tevreden met wat je heb en gun een ander gewoon zijn leuke dingen
daan"]
[quote="Tamosh schreef:Wees tevreden met wat je heb en gun een ander gewoon zijn leuke dingen
Als jij een leuk paard kunt vinden dat aan jouw verwachtingen voldoet en dat ook nog eens goedkoop is kan ik alleen maar zeggen KOPEN! Als andere mensen misschien andere verwachtingen hebben, of gewoon een bepaald paard heel graag willen hebben en daardoor wat meer en misschien teveel betalen, wat kan jou dat dan schelen?
echt! 
echt![/quote]
daan schreef:
echt!runningkawa schreef:En als die mensen nu echt veel geld hebben?
Wat dan nog?
Ze zullen er vast hard voor gewerkt hebben
En uit de hoogte doen ook mensen die denken dat ze heel wat hebben.