hele vieze stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Figadoro

Re: hele vieze stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:46

Onze paarden hebben helemaal geen stro in de stal. Nou vinden veel mensen dat raar, maar de paarden vinden het geen enkel probleem. Aangezien wij inloopstallen hebben kunnen ze altijd in en uit, en zouden ze dus ook in het gras kunnen gaan liggen.
Maarja, dat is waarschijnlijk bij jou niet het geval.
Misschien als je nou een hoek maakt waar je een lekkere laag stro legt, en de rest van de stal gewoon 'kaal' laat. Waarschijnlijk poept ze dan alleen die hoek vol. Tenminste, mijn shetje doet dat wel zo, als ze dan een keer stro in haar stal heeft, pist en poept ze eerst het stro vol. Clown

_marijke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:20

bij mijn verzorgpaard mesten ze elke dag de stal uit(alleen het ergste) misschien helpt dat!

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:16

_marijke_ schreef:
bij mijn verzorgpaard mesten ze elke dag de stal uit(alleen het ergste) misschien helpt dat!

Doen wij ook, en dat scheelt een hoop, als ik het laat liggen ligt de hele stal vol stront (ze loopt alles open)..

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:18

Onze fries is ook best vies in zijn stal. Zaagsel helpt goed, neemt ook wat meer vocht op. En ik mest sowieso elke dag de stal, heel vies of niet heel vies, elke dag gebeurd het.

Hissa_co

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 12:28

Mijn fjorden merrie heeft dat ook, ze mest en piest egt overal. ik weet alleen niet wat je eraan kan doen...Zaagsel is ook geen oplossing hoor. geloof me, want mijn merrie staat al op zaagsel. Ik heb geen tips.. zorry Nagelbijten / Gniffelen