BGGBWM schreef:Tegen Izzy; ik heb twee Belgisch Trekpaarden mét staart, wat ik persoonlijk mooier vind, maar nee; zij kunnen niet hun billetjes van vliegen ontdoen. Zo'n b*llshit is het dus niet!
Verder; bedankt voor de reacties!
Ik bedoelde het niet direct als aanvallen hoor, maar mijn paard kan zwiepen met haar staart om de vliegen te verjagen. Ik denk ook niet dat een 'gewoon' paard echt alle vliegen wegkrijgt. Als dat zo was dan was er geen vliegenmiddel meer nodig.
Vjestagirl schreef:Er word evenveel geslacht, maar iig ben ik er niet schuldig meer aan. En als iedereen op zou houden met vlees kopen (paarden met gecoupeerde staarten) dan werd er binnen nu en 2 maanden ook niets meer geslacht (gecoupeerd)
Dus is het meer voor je eigen gemoedsrust? Krijg anders iedereen maar zo ver, dat lukt je toch niet! Dan worden ze wel geexporteerd. Nee niet echt haalbaar!
(zo en nu weer ontopic???)
), wel heel rustig aan gedaan, in het begin 1x per week 15 min er op zitten. afgelope winter zon 2 (soms 3x ) per week gereden/gelongeerd, nu rijd ik haar denk ik 3x per week en 1x longeren of iets anders.