Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haf_jessie schreef:jeetje zeg het zijn wel paarden, je kan nou eenmaal niet alles voorkomen. Laat die beesten op de wei ook nog een beetje paard zijn
jipje_niekje schreef:Ik heb mijn beide paarden met springschoenen voor in de wei lopen. Ik heb al 4 keer gehad dat ze de hoefbal eraf hadden getrapt bij zichzelf en daar wordt je niet blij van. Bij de ene heb ik ook nog peesbeschermers om voor, want hij is helemaal lomp en ook al 3 keer met een dikke pees en op 3 benen de wei uitgekomen. Ze staan hele dagen op de wei. Ik heb wel bescherming met heel veel luchtgaatjes erin, dus te warm wordt het niet. Ik doe het liever zo, dan dat ik mijn paarden elke keer geblesseerd heb.
haf_jessie schreef:jeetje zeg het zijn wel paarden, je kan nou eenmaal niet alles voorkomen. Laat die beesten op de wei ook nog een beetje paard zijn
ijslanderfan schreef:En een heleboel veroorzaken.
En af en toe is een dik been waardoor ik niet kan rijden en ik zit nu juist in de wedstrijden dus daar heb ik geen zin in