Stalling tot max hoe laat blijven van de eigenaar.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tot maximaal hoe laat mogen jullie op stal zijn van de stal eigenaar??

Tot max. 20:00
1 (1%)
tot max. 21:00
4 (4%)
tot max. 22:00
18 (20%)
tot 23:00
25 (28%)
anders!! (laat het weten)
41 (46%)

Totaal aantal stemmen: 89

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 20:33

Bij de friezen doordeweek in principe tot een uur of 9, maar als je een goede reden hebt dat het later wordt, is het ook niet zo erg. En in het weekend geloof ik tot 6 uur, maar dan kom ik nooit, omdat ik dan bij mijn ouders zit.
Op de manege is het doordeweek meestal tot een uur of 12 enin het weekend tot 6 uur. Maar in de winter zijn ze daar iets minder streng in, omdat er dan voor de pensionklanten nog wat langer een bak beschikbaar is om te rijden.

moos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:19

bij ons is er geen tijd vast gesteld maar in de winter is het om 21.00 uur al stil en in de zomer zijn we er gauw tot een uur of 22.00 dan zitten we gezellig te teuten

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 11:38

Mijn paard staat met nog een aantal andere paarden op een pensionstal. We hebben het er eigenlijk nooit over gehad. Eigenlijk zijn alle pensionklanten na 10 uur ´s avonds wel vertrokken. Maar als je laat weerkomt van een wedstrijd is het geen probleem hoor. ´s Zondags mogen we ook wel komen maar dan word er meestal een buitenrit gemaakt. Dus hebben ze geen last van rijdende mensen in de manege.
Verder begrijpt iedereen wel dat ze ook geen zin hebben om ´s nachts nog mensen in hun manege te hebben.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 11:50

Het ligt er aan, of het echt een bedrijf is of dat de eigenaar er ook woont. Ik kan me voorstellen dat ie dan ook eens rust op zijn erf wil, als het 23 uur geweest is.

Ik mag tot 22 uur in de bak, maar als het uitloopt is dat niet erg. Verder mogen we blijven hangen tot St. Juttemis, als we de boel maar opruimen en geen herrie schoppen. HEEL GEZELLIG!!!!!!!!

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 11:54

dagelijks van 7.00u tot 22.30u

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 12:30

Nou er was dus eerst wel een tijd aanverbonden. Ik weet niet precies welke omdat ik altijd op vrij normale tijden kwam. Maar sinds ik een vriend heb die daar altijd kind aan huis is. Ben ik er ook wel vaak tot veel later en ook 's morgens ben ik er weleens vroeg bijv als ik op zaterdag om 12 uur moet beginnen met werken ga ik daarvoor nog en ben ik er wel om half 8 en ook als ik de eerste uren vrij ben van school kom ik vaak daarvoor nog.\

Ik moet er wel om denken want de stemmingen van de stalhouder wisselen nogal en soms is het wel geod als op een bepaald tijdstip komt en soms niet. Maar hij zeurt wel vaker en trek me er weinig van aan.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 12:57

Ik kan komen wanneer ik wil. Doordeweeks als mijn vriendin in Belgie zit heb ik zelfs een 2-persoons hemelbed tot mijn beschikking als het te laat wordt en anders gewoon een matrasje op de grond Haha! Al kom ik 's ochtends vroeg het maakt allemaal niks uit, ik heb de sleutels van het huis+de stallen, weet precies hoeveel voer alle beessies moeten hebben en het komt dus ook wel eens op zondagochtend voor dat ik alle beessies daar voer, op de wei gooi of uitlaat (hond) terwijl de ouders van mijn vriendin nog in bed liggen *LOL* Hahahaha, vinden ze altijd wel fijn wakker worden Haha!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 12:58

Bij ons zijn ze wel vrij strikt in de tijden. Die zijn doordeweeks tot 22.15 uur en in het weekend tot 18.00 uur. 's ochtend is er niet echt een richttijd, waarschijnlijk iets van 07.00 uur ofzo, wat ik om me heen hoor. Maar ik ben niet zo'n ochtendmens, dus hoef het ook niet uit te testen. Knipoog

Maar je moet ze wel aanhouden, ik kwam 1 keer om 18.05 uur in het weekend om haar nog even snel op de wei te zetten, maar mooi dat dat niet meer mocht. Huilen
Er wordt echter wel een beetje met twee maten gemeten, want bij de mensen die er al een aantal jaar staan, wordt regelmatig een oogje dichtgeknepen. Knipoog

Maar als je het weet, kan je er rekening mee houden. Op zich zijn de tijden ruim genoeg.