Hoe zien jullie handen eruit?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 23:10

Hihi, dan vraag ik me toch af hoe met met de handen van de Boktmannen naast XoNo gesteld is....

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 23:25

Mijn handen zijn nog redelijk gewoon afgezien van de velletjes onder je nagel. Ook ik houd mijn nagels gewoon kort, kan er gelijk geen vuil onder blijven zitten.
Momenteel heb ik nog een blauwe plek midden op mijn hand omdat mijn broertje zo aardig is geweest om daar met een afstandbediening te slaan.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 23:37

Mijn nagels zijn meestal best wel lang. Ik smeer er altijd Micro-cell 200 op, is niet goedkoop (€ 10,-), maar werkt super en je doet er bijna een jaar mee Lachen !!! Verder haal ik het eelt regelmatig weg met een puim-steen en smeer ik m´n handen -tig keer per dag in met Nivea (ben veslaafd aan Nivea! Als ik vieze handen heb en ik heb geen Nivea bij me, was ik m´n handen liever niet Tong uitsteken !!!) Voor de bovenkant van m´n handen, neem ik ´s ochtends en ´s avonds altijd Oil of Olaz "anti-aging" . Of het helplt?? Hmmm... ik vind zelf dat m´n handen er aan de bovenkant "oud" uitzien Verdrietig ! Ze zijn iig wél verzorgt! (O ja... mesten etc. doe ik altijd zelf, handschoenen trek ik meestal wel aan, maar dat is omdat het me te pijnlijk is om blaren te krijgen! Als het echt koud is, mest ik met m´n fleece-handschoenen, maar eigenlijk vind ik dat super onpraktisch!!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 00:58

Ik heb van mezelf belachelijk harde nagels. Ik knip ze omdat ze anders te lang worden. Maar iedere avond dus wel de rouwranden weg werken en eens in de zoveel tijd ze eens echt kort knippen omdat die zwarte randen toch wel erg ranzig staan...
op mijn handen heb ik overigens wel veel eelt maar als ik dat zie zoek ik mijn handschoenen (okee heel fout met gat) weer op.
Als ik bij een klant ben laat ik alleen de schone nagels zien, als ik daarvoor bij de paarden ben geweest laat ik ze ver weg maar laat ik ze *onopvallend* de volgende keer (mits ik niet ervoor op stal ben geweest) wel goed zien Haha!

Rhys
Berichten: 6354
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:27

Wow, dit is echt een 'levend' onderwerp!

Ik heb ook erg harde nagels en heb ze ook lang. Ik heb vaak geen tijd om erg veel aandacht aan gepoets van m'n handen te besteden, dus over het algemeen heb ik er gewoon donkere nagellak over (donkerpaars en zilver zijn favo:-)). Nadeel daarvan is dat je dat ook weer moet bijwerken als je bij de paarden geweest bent.....

Soms scheurt er weleens wat met aansingelen, of als ik eens genoodzaakt ben een flinke mep te verkopen met iets, maar dat boeit me niet erg.

Ik heb ook behoorlijk wat eelt ondanks dat ik bijna altijd met handschoenen rijd (als een echt dresuurprikker...). Ach, zo erg valt dat nou ook weer niet op!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:19

Ik heb nu korte nagels, maar heb ook vaak lange nagels gehad. En dan helemaal van mijzelf zeg maar. Alleen na een paar weken prikte ik Lars dan weer eens bijna in zijn oog en dan gingen ze er gelijk weer af. Nu heb ik besloten om de gewoon maar kort te houden. Ik heb ook veel eelt en "oude blaren". Ook zitten er aardig wat littekens op. Ook niet erg representatief....

Ethelate

Berichten: 21126
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:47

Meestal zwarte rouwranden en vieze handen, ff wassen en borsteltje erover, en klaar.
Ik heb altijd kei harde nagels... die buigen niet om, maar die BREKEN echt...*auw*
heb altijd gewoon recht afgeknipte nagels, iets van 3/4 milimeter witte rand. Opzich gewoon net verzorgde handen hoor...

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 20:34

ik heb gewoon lange nagels en in de zomer als ik ga helpen op de manege met uitmesten enzo heb ik er nooit last mee... ik maak ze wel iedere dag schoon en als ik een wondje heb smeer ik er wat creme op zodat het soepel word en nie uitscheurt, je kunt er ook wat nagelverharder op smeren! doe ik ook als ik naar de manege ga! werkt prima, er breekt er alleen wel af en toe 1 af als ik bijvoorbeeld aan het poetsen ben ofzo maar ja, da gebeurt anders ook wel Haha!
kuzz Inge

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Re: Hoe zien jullie handen eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:34

Sjuimpje schreef:
Gister werd ik weer eens geconfronteerd met een redelijk fanatieke amazone, compleet met mooie ranke handjes en verzorgde harsnagels...

Hoe doen die èchte dressuurmutsen dat toch? Verward


Ehhhh, nou bedankt Schijnheilig Lips are sealed *LOL* ..... Tja, ook ik heb acrylnagels, niet super lang maar wel mooi verzorgd Knipoog. Ook ik kan in mijn werk geen "vieze handen" of nagels gebruiken (accountmanagement). Ik ga dus braaf iedere 4 weken naar de schoonheidssalon om me weer op te peppen Haha!.

Mijn handen zijn eigenlijk ook zacht, weinig eelt (wel harde huid op ringvinger en pink Haha!) en schoon ofcourse,..... Ik moet wel zeggen dat ik altijd met handschoenen rijd, zonder vind ik gewoon niet fijn (+ ik heb teugels met rubberen anti slip, niet zo heel fijn voor je handen,....).

Maarre, voor deze "uitvinding" (die acryl nagels) had ik dus ook van die "grafklauwen" zoals mijn instructrice ze noemt,..... Haha! *LOL*

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 02:35

Tsja, mijn nagels breken ook af als ik echt lang ga rijden.
Maar meestal zijn ze dus lang en van die glans er over.
Dus ziet er best goed uit gelukkig Haha!

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 08:57

mijn nagels gaan wel, ik houd ze kort, want lang is gewoon niet te doen als je elke dag hard bezig bent met je paard, ik rij altijd met handschoenen dus eelt valt wel mee, de 1 heeft ook sneller eelt dan de andere

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 14:22

Ilo, mijn handen? Als je gisteren thuis geweest was had je ze kunnen zien. Knipoog
Maar mijn nagels zien wel redelijk uit, alleen een beetje scheef, geen rouwranden, en voor de rest geen eeltbubbels en dat soort dingen. Ik rijd wel altijd met handschoenen.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:37

ik heb volgens de nagelstyliste hele mooi handen en nagels..
Ze zijn lang en slank, ook heb ik een lang nagelbed
sinds een aantal dagen weer een nieuw set gelnagels
dat maakt het helemaal af, er mooi en verzorgd
Het is even wennen maar daarna kan je er alles mee Haha!
zal eens een foto plaatsen van de week Haha!

Josée
Berichten: 51
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:55

Vind je dat ècht boeiend? Nagels kort. Lekker praktisch en verder geen gezeik met nagelborsteltjes enzo. Af en toe lekker in het vet zetten!