Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!!! Verder haal ik het eelt regelmatig weg met een puim-steen en smeer ik m´n handen -tig keer per dag in met Nivea (ben veslaafd aan Nivea! Als ik vieze handen heb en ik heb geen Nivea bij me, was ik m´n handen liever niet
!!!) Voor de bovenkant van m´n handen, neem ik ´s ochtends en ´s avonds altijd Oil of Olaz "anti-aging" . Of het helplt?? Hmmm... ik vind zelf dat m´n handen er aan de bovenkant "oud" uitzien
! Ze zijn iig wél verzorgt! (O ja... mesten etc. doe ik altijd zelf, handschoenen trek ik meestal wel aan, maar dat is omdat het me te pijnlijk is om blaren te krijgen! Als het echt koud is, mest ik met m´n fleece-handschoenen, maar eigenlijk vind ik dat super onpraktisch!!!)
Sjuimpje schreef:Gister werd ik weer eens geconfronteerd met een redelijk fanatieke amazone, compleet met mooie ranke handjes en verzorgde harsnagels...
Hoe doen die èchte dressuurmutsen dat toch?![]()
..... Tja, ook ik heb acrylnagels, niet super lang maar wel mooi verzorgd
. Ook ik kan in mijn werk geen "vieze handen" of nagels gebruiken (accountmanagement). Ik ga dus braaf iedere 4 weken naar de schoonheidssalon om me weer op te peppen
.
) en schoon ofcourse,..... Ik moet wel zeggen dat ik altijd met handschoenen rijd, zonder vind ik gewoon niet fijn (+ ik heb teugels met rubberen anti slip, niet zo heel fijn voor je handen,....).