Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

friesiszwart schreef:ik probeer tussen de buien door en ben ik aan het rijden en het gaat regenen dan is dat jammer.

Jetta schreef:Binnenbak? Echt onzin!
, maar het is nu toch wel erg fijn! branco schreef:Jetta schreef:Binnenbak? Echt onzin!
Dat dacht ik ook altijd, maar het is nu toch wel erg fijn!
ingvdh schreef:ik heb nog nooit op een stal gestaan met binnenbak. In de praktijk blijkt het met de regen reuze mee te vallen, meestal schipper ik een beetje om de buien heen, of als het echt bar en boos is krijgt hij een dagje vrij.
Waar je wel op moet letten is dat je eerder een uitrijdeken nodig hebt, na het rijden even een zweetdeken op en klaar is kees.
) ook van die Rainlegs (te koop bij Boerenbond & Welkoop en ruitersportzaken), ideaal, want zo houd jij lekkere droge benen! Jetta schreef:Binnenbak? Echt onzin! Je hebt tegenwoordig nog steeds paarden die bij een buitje niet verkleuren! En verder is er vanalles in de handel: regenuitrijdekens, zweetdekens, gevoerde regendekens, allerlei dingen om je paard droog te houden en geen kou te laten vatten!
Jetta schreef:[[quote="Jetta"]
Binnenbak? Echt onzin!
, maar het is nu toch wel erg fijn![/quote]
Citaat:(uitstappen tot je merkt dat jíj het koud krijgt, dan krijgt je paard het namelijk ook koud)
Marijkjuh schreef:Ik heb nog nooit een binnebak gehad
Maar ik zou gewoon gaan rijden in de regen en na het rijden gelijk een zweetdekentje opdoen, zodat je paard kan opdrogen en daarna als je al een winter/tussendeken op heb die op doen.