Iemand in jouw bak laten rijden ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Re: Iemand in jouw bak laten rijden ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:34

bij ons in de bak thuis reed m'n buurmeisje altijd. Enig regel was dat zij de paarden even achter het hekje zette als die in de bak liepen. Verder mocht ze er vrij gebruik van maken.

_Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:35

Alleen doen als je dat echt wilt, dus niet met tegen zin.
En zeker goede afspraken dr overmaken!

Stado

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:26

Ik heb ook een poosje in iemands bak mogen rijden en ik was er super blij mee!! Ik hoefde er ook niets voor te betalen, zolang ik alles maar netjes achterliet. Vaak reden we samen en was het super gezellig. Later kreeg ik mijn eigen bak, maar ik zou er nu ook zeker niet moeilijk over doen als iemand bij mij zou willen rijden. Ik ben echt niet 24 uur in mijn bak bezig en in de tijd dat ik er niet ben ligt hij toch maar te liggen. Als ik er iemand anders blij mee kan maken, graag Haha!.

Mitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:27

Wat je zelf wilt, als je twijfeld, niet doen! Snapie?

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:10

Ik rijd nu regelmatig bij een stal verderop in de bak
moet altijd even bellen van te voren of er geen lessen zijn maar verders maakt het niet uit wanneer ik kom alleen kost het wel 7 euro per keer..... best prijzig
dus doe het ongeveer 1 keer per week
maar heb wel een super bodem om op te rijden daar
lus dat ik kan kiezen tussen een binnen bak en een buitenbak

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:04

Als je er een goed gevoel bij hebt -> doen, 2 mensen blij, want je haalt toch vaak wel wat gezelligheid naarj e toe, maar maak er wel zeer goede afspraken over.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:30

bij een nieuwe bodem is het belangrijk dat er veel in gereden wordt, zeker in het begin.

bij ons mogen ze rustig komen rijden, verschillende mensen hebben het al gevraagd, en eerst kwamen ze wel, nu ineens niet meer. we hebben afgesproken dat ze erin mogen, maar niet als de paarden erin staan (het zijn o.a. jonge meiden, en we willen niet jan en alleman aan onze paarden hebben, aangezien die niet altijd zulke schatjes zijn met vreemden). nu staan de paarden er zelden, dus ze kunnen er altijd in.

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 07:47

Wij rijden in de bak van de buren. In het begin voelde ik me raar hierover. Maar zij kunnen door omstandigheden bijna niet in rijden en ze hadden net ook een nieuwe bodem in laten zetten. Ze zeggen nog steeds dat ze blij zijn dat wij het ‘inlopen’ en ook dat het goed is dat tenminste iemand gebruik van maakt. We proberen van onze kant zoveel mogelijk aan te doen om het netjes te houden. Met een kind of tiener mss zou je een paar regels moeten opstellen (b.v. poep consequent eruit halen).

Steef_Yelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 07:53

Een maandbedrag afspreken en ze moet altijd mest opruimen of iets anders bijv. pionen als ze die gebruikt heeft en als het niet werkt dan moet ze stoppen met in jouw bak rijden. aan deze afspraken moest ik me ook houden toen ik in iemand anders bak reed.

steigert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:26

Bij mij in de omgeving vraagt iedereen 5 euro per keer om in de bak te rijden. Ik ga regelmatig in een andere bak rijden voor de ervaring voor mijn paard. Je kan het best doen, maar zodra je iets niet aanstaat, meteen bespreken en als het niet verbeterd, stoppen ermee.