pmarena schreef:Beesten die mannen eng vinden dat komt vaak toch doordat ze bv. een nare ervaring hebben met een man , en veel mannen gewoon wat grover , lomper en luidruchtiger overkomen , groter zijn , enz.
Die van mij heeft zeker een nare ervaring met een man...een zogenaamd kundig ruiter (not). Hij zou mijn paard wel even aanpakken (dat kan best een keer nodig zijn hoor, maar bij dit paard werkt dat dus helemaal averechts!! maar dat wist ik toen nog niet)
Hij pakte hem aan de longe met slof en joeg hem rond met de longeerzweep door een veel te mulle bak...paardje viel en hij bleef maar slaan...dit paard is dus wel een vechter, dus die gaf niet op, ook niet toen hij erop ging..
Het was zo akelig dat ik huilend langs de kant stond te kijken. Ik heb hem toen gevraagd of hij er alsjeblieft af wou komen en dat ik nog liever ging verongelukken dan dit te moeten aanzien....
Nu is het gelukkig mijn beste vriend (na 5 jaar..) en vind ik het nog steeds leuk om die mensen te shockeren met het feit dat ie nu goed M2 loopt, terwijl zij dachten dat ik em uiteindelijk toch wel een keer naar de slager zou doen!
Moehahaha, het is nu overigens een heel lief een aanhankelijk paard geworden, terwijl hij je vroeger de stal uittrapte...