Oster borstels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marrepar

Re: Oster borstels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 22:52

Ik heb de roze lijn, jammer idd dat daar zo weinig borstels nog maar van zijn.

Boetiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:04

Citaat:
Dat wist ik niet, waarom zijn deze eruit gegaan dan? Gebruik zelf veel borstels van Harry's Horse. Vind dat al een goed merk, die van mij doe ik nu 1,5 jaar mee en zijn nog netjes. Harry's Horse heeft ook leuke mode buiten de borstels om, maar dat is dan weer mijn mening..
Groetjes!

Citaat:
Is nageaapt van de duurdere en dat mag officieel niet.

Dit is er zoeen die er op lijkt. Ik heb zelf een rosborstel gekocht, zoeen met de grovere tanden..(of hoe leg je dat uit...) hier plaatje, zoeen maar dan van Harry's horse Afbeelding

Afbeelding

Ja, zo'n massage borsteltje heb ik ook, verwijderd de losse haren ook goed. Mijn pony'tje vind dit borsteltje echt hééérlijk!

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:07

ik heb een set borstels van oster. Ik vind ze echt super fijn ze waar wel wat duurder dan andere borstels maar verder vind ik ze goed

Horsie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:09

die sijn goet en mooi vooral de roze

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:32

Pff ben ik dan de enige die liever haar goedkope set borsteltjes gebruikt Vork

Mijn paard is even tevreden met een set van €25 dan eentje van €100... Mijn paard gooit nogal eens graag met de poetskoffer en met gevolg ook met de borstels. Met goedkope borstels kan ik dat toelaten, maar met een set van €100 zou ik uiterst zuinig zijn, dus zou ik mijn paard der plezier ontzeggen... Dan toch maar liever geen ruzie met m'n knol Haha!

En met die overige €75 kan ik nog héél wat anders doen Haha!

Ik vind mezelf en m'n paarden beter af met de goedkopere borstels Knipoog

Die van mij gaan nu al zo'n (ff tellen) negen jaar mee, en ze zien er nog steeds picco bello uit!

voor wie me niet gelooft wil ik best een foto maken Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:17

O, ik geloof je best dat je paard het niet zoveel kan schelen wat voor borstels je gebruikt, vergelijkingsmateriaal heeft hij niet en ze berusten erg snel in bepaalde dingen. En zelfs als het hem wat kon schelen kan hij het toch niet uiten. Maar mijn RSI vaart er heel goed bij, beter dan met de goedkopere borstels. Dus ik schaad mijn paard niet, en ik ben er zelf beter af mee...Haha!

Kreeg gisteren de hoofdborstel en een harde borstel en de hoevenkrabber van de roze serie...en nu ben ik klaar...Haha!

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 10:58

Ik heb ze niet.
Zou ze wel willen hoor, ze zijn echt super mooi. Maar wel veel te duur...

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:53

ik heb er ook een aantal en ben er zeer tevreden over en over de prijs, toen ik een nieuwe harde borstel zocht schrok ik van de prijzen van de "gewone" borstels, die van Oster waren wel wat duurder, maar het viel me reuze mee. Omdat ik al wat van die dingen had was de keus dan ook snel gemaakt. Daarnaast, ze zijn regelmatig in de aanbieding en het is ook een leuk kado om te vragen. Zo langzamerhand krijg je de verzameling wel compleet.

Daarnaast, de bostels zijn vrij stevig en kunnen wel tegen een stootje en omvallende poetsbakken, omdat mijn paard schimmel had heb ik ze recentelijk in de wasmachine gedaan en op 60 graden gewassen, ze kwamen er weer keurig schoon uit, zonder enige beschadiging.

Lorento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:01

Ik heb de manen en staart borstel van Oster. Bevalt echt super goed. Wordt ook niet zo vies als de rest van mijn borstels.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 23:02

Nou hier iemand die er niet zo tevreden over is. Ik vind die rubber borstels ook niet lekker in de hand liggen. Geef mij maar zo'n platte borstel met een ding over je hand heen.
De zachte borstel doet niet zoveel en de 'harde' borstel vin ik niet hard genoeg.
Ik mis idd het borsteltje in de hoevenkrabber. Zweetmes heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Overigens heb ik ook de nepperds, maar niet van Agradi. Deze zijn paars/blauwig.

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:37

Ik heb d'r nu een stuk of vijf en ben d'r echt supertevreden over.
Heb d'r gisteren nog twee bijgekocht en ze borstelen echt heerlijk. Lachen

Sowieso vind ik 't wel meevallen met de prijs hoor. Voor een goede 'merkloze' borstel betaal je al snel 't zelfde.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:57

Ik wilde de borstels ook gaan kopen,
maar heb ze een aantal keer bij een vriendin geprobeerd
met het poetsen van haar paarden maar vind ze toch
ook niet zo heel lekker..

Bij de hoevenkrabber mis ik ook het borsteltje,
en de harde borstel vind ik te zacht..

Ik hou het lekker bij mn eigen borsteltjes.. Lachen

bonma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:18

ik heb alleen de staart en manen borstel van oster en die vindt ik echt super fijn OK dan!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:08

Ik heb een blauwe lijn maar ik vind hem niet fijn in mijn handen liggen en krijg vaak na het poetsen een pijnlijke hand.

Nee ik vind het geen fijne borstels

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:58

ik heb van de nepperds (divoza) het zweetmes en de hoevenkrabber en de grove noppenborstel. die bevallen me prima! ik heb die noppenborstel bewust niet van Oster genomen; die vond ik te hard. nu in de rui-periode heb ik er veel profijt van!

de staart/manen-borstel heb ik wel van Oster zelf (roze!!), en ook daar ben ik erg blij mee. vind 'm beter dan alle andere die ik ooit gehad heb; kamt makkelijk door, ook zonder equistar erin, en weinig of geen haren eruit: super!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:52

ik heb ook een setje daarvan, met 4 borstels, vind ze erg fijn Ja
Ik heb de groene Lachen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 21:00

Ik gebruik ze ook voor mijn vzpony, ze zijn idd echt geweldig Haha!. Duur, maar het is het waard. Ik weet welke je bedoelt die er op lijken maar daar heb ik geen ervaring mee. Ze liggen heel erg fijn in de hand, poetsen fijn en schoon. Mijn vzpony heeft zo'n hele set ze zijn echt fijn. De manen-/staartborstel die net op een 'mensenhaarborstel' lijkt is ook heel erg goed, daar kun je goed de staart en manen mee doen zonder dat je bang hoeft te zijn dat er veel haren afbreken er komen bijna geen tot weinig haren mee met het borstelen Lachen. Het rossen wordt ook wat makkelijker zeg maar omdat ze zo fijn in de hand liggen, ben dus heel tevreden.

Zilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:00

Poeh, ik vind ze wel héél duur.
Dan koop ik liever een iets goedkopere variant.

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:16

Heb tot nu toe, alleen de hoevenkrabber.. En eerlijk gezegd vind ik het een rotding Clown Er zit geen borsteltje aan, en het krabbertje heeft een rare boog vind ik. En dat roze setje vind ik echt zo'n leuk hebbedingetje maar wel erg prijzig 60 euro voor 6 borstels..?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 13:13

ik heb de manen/staartborstel, en inmiddels ook al vaak een cadeau gegeven, iedereen vind hem superfijn!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:51

Zijn die van Imperial Riding nu precies hetzelfde als Oster? Weet iemand waar je die (nog) kunt kopen?

Ik wil graag de neppers maar hoorde dat ze tijdelijk niet leverbaar zijn van Excellent?

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:58

Ik heb de zachte borstel, de hoofd borstel, staart- en manenborstel en een manenkam van Oster, ik ben er heel tevreden over. Ik heb geen ervaring met nepperds, dus ik weet het verschil niet. MAar ik vind de borstels fijn in de hand liggen.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:03

Ik heb nu de borstels van Dubbeldun en ben er heel blij mee Haha! Haha!

Ik zag laatst bij de boerenbond nog de set van Imperial riding liggen! Volgens mij zijn ze lichter dan de Oster Borstels (ik vind dat dus juist fijn).

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:05

En ik ben heel blij met mijn nieuwe lila setje gewone borstels van Equitana Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:11

ZitAa schreef:
ik heb ook een setje daarvan, met 4 borstels, vind ze erg fijn Ja
Ik heb de groene Lachen

de groene zijn niet van oster
die hebben zover ik weet alleen roze en blauw

ik heb grootste deel van de serie, allemaal roze
jammer dat je de zachte borstels niet in het roze hebt