Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uno5 schreef:Mijn paardje staat nu sinds 2 maanden op een super stal in Echt.
Hij komt elke dag in de wei, de stallen worden elke dag gemest, 2 goede buitenbakken, longeerring, binnenbakje, ruime en lichte stallen, 3 wasplaatsen, ruime zadelkast, goed voer en een super sfeer.
En dat alles voor maar € 200 pm
Zelf woon ik in Maastricht en is dus toch wel 42 km rijden ( alleen heen en dan nog terug).Omdat hij elke dag buiten komt ( niet al het heel slecht weer is) ga ik z'on 4 a 5 x per week naar stal.
Voor mij is het belagrijkste dat mijn paardje goed staat al moet ik er 42 km voor rijden
Het schijnt dat er in Maastricht eo niet veel te vinden is, ik ben al op veel stallen wezen kijken.
Of ik moet wel heel veel eisend zijn maar dat je paard lekker naar buiten komt is toch niet veel eisend?
Nu woon ik ook nog eens in Brabant, hier is toch voldoende mogelijkheid tot weidegang zou je zeggen... Het heeft dus behoorlijk wat moeite gekost om een geschikte stal te vinden maar inmiddels sta ik prima! Mijn paard gaat iedere dag van 8.00 tot 16.00 op de wei en ik heb alle luxe die ik wens
(binnenbak etc.) Opaal schreef:Uno5 schreef:Mijn paardje staat nu sinds 2 maanden op een super stal in Echt.
Hij komt elke dag in de wei, de stallen worden elke dag gemest, 2 goede buitenbakken, longeerring, binnenbakje, ruime en lichte stallen, 3 wasplaatsen, ruime zadelkast, goed voer en een super sfeer.
En dat alles voor maar € 200 pm
Zelf woon ik in Maastricht en is dus toch wel 42 km rijden ( alleen heen en dan nog terug).Omdat hij elke dag buiten komt ( niet al het heel slecht weer is) ga ik z'on 4 a 5 x per week naar stal.
Voor mij is het belagrijkste dat mijn paardje goed staat al moet ik er 42 km voor rijden
Het schijnt dat er in Maastricht eo niet veel te vinden is, ik ben al op veel stallen wezen kijken.
Of ik moet wel heel veel eisend zijn maar dat je paard lekker naar buiten komt is toch niet veel eisend?
Zo dat is wel super zeg!! en dan voor dat geld!! Ik betaal 240 pm, wel een super binnenbak 40x60, buitenbak 40x60, binnenlosgooibak (longeerbak) 15x40, 3 buiten paddocks, 3 wasplaatsen (warm water), longeerring en ook ruime zadelkast maar moet zelf mesten (wat ik niet erg vind dan) en mijn paard staat 23 uur per dag op stal de helft van het jaar...
MarchaL schreef:Ik ken dit probleem maar al te goed! Toen ik ruim 1,5 jaar geleden nog op zoek was naar stalling kreeg ik iedere keer hetzelfde verhaal, alle luxe die ik maar wenste behalve weidegangNu woon ik ook nog eens in Brabant, hier is toch voldoende mogelijkheid tot weidegang zou je zeggen... Het heeft dus behoorlijk wat moeite gekost om een geschikte stal te vinden maar inmiddels sta ik prima! Mijn paard gaat iedere dag van 8.00 tot 16.00 op de wei en ik heb alle luxe die ik wens
(binnenbak etc.)
Uno5 schreef:Waar ergens in brabant woon je? Hij heeft toen in de omg van Eindhoven gestaan.
Ook een super stal met weidegang en een buiten- en binnenbak.
Gelukkig heb ik uiteindeijk wel een stal gevonden die aan mijn eisen voldeed voor een schappelijke prijs! MarchaL schreef:Met weidegang bedoel ik ook echt minstens een dagdeel op de weide (dus geen paddock) en niet een uurtje. Daarnaast wil ik ook dat de paarden met slechter weer/winter buiten komen.
helloduco schreef:dorothea schreef:Helaas is meneer Smarius niet meer....en is De Distelhoeve tegenwoordig handelsstal Jordan Stables...
ja dat klopt en die vragen me toch veel stalgeld, niet te geloven!!
300 euro per maand per paard en de paarden komen bijna niet buiten ivm dat ze geen weidegang hebben alleen een giga mega mooie buiten bak en een binnenbak en een stapmolen maar geen weidegang.
vind ik dan heel erg duur hoor 300 euries per maand.
je kunt je paard dus alleen een uurtje in de stapmolen zetten en thats it.
jammer want het is er wel heel erg mooi