Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Helma_Amber schreef:Ik wel. Huren van een gemeente of boer is denk ik het voordeligst
snowdon schreef:Helma_Amber schreef:Ik wel. Huren van een gemeente of boer is denk ik het voordeligst
Moet je dat wel kunnen vinden/krijgen
LilianR schreef:Het kan dus wel goedkoper als bij mij zo te zien. Staan alle goedkope weidegangers bij een boer of op een stukje van de gemeente? OF iets anders?
LilianR schreef:Het kan dus wel goedkoper als bij mij zo te zien. Staan alle goedkope weidegangers bij een boer of op een stukje van de gemeente? OF iets anders?
Helma_Amber schreef:Ik wel. Huren van een gemeente of boer is denk ik het voordeligst
dees_daan schreef:Helma_Amber schreef:Ik wel. Huren van een gemeente of boer is denk ik het voordeligst
wel het voordeligst, maar waar wij nu mee zitten, er mag geen zand gestort worden voor een bak, en er mag geen schuilstal staan.. zijn 2 nadelen voor mij, maar goed niets aan te doen
weide bij huis
_rosita_ schreef:ooooo, wat een prijzen zie ik hier toch!!! jaloursiteitsgehalte is zéér groot hier!
ik betaal minder dan een halve hectare land, een opslagschuurtje en schuilafdak 200 eurie per maand. dat is nog exclusief hooi en ander voer ook. ik heb een watervoorziening, maar geen stroom of licht. grote voordeel is wel dat ik zo'n beetje midden in het bos sta.
neemt niet weg dat ik graaaag minder zou willen betalen;)
o ja, zie nog iets staan over onderhoud en omheining etc. das ook allemaal voor mezelf
das natuurlijk niet helemaal waar .. mijn pony staat bij huis dus we moeten alleen
)
We hebben zelf land