poes schreef:Neonlight schreef:als ik op mijn werk ben mag ik ook niet drinken wanneer ik wil. .
Ik drink echt wel wanneer ik wil, heb ook OVERAL een fles water bij. Maar goed, als je het 5 keer per dag aan je paarden aanbiedt, kan het wel ok zijn, klinkt zeker niet te weinig.
Bij ons op stal hebben de meeste een automatische drinkbak, met nieuwe paarden wordt goed nagekeken of ze het systeem kennen anders worden ze geholpen.
Ik heb altijd gehoord dat paarden erg veel drinken, voor zij die met emmers werken: hoeveel drinkt een gemiddeld paard op een etmaal?
Als je in een cleanroom werkt mag je niet eten en drinken op de werkplek.
Op dit moment drinken onze hackney's een schamele 10 liter per dag. Tijdens koude vorstperiodes is dit nog minder! 3 slokken en ze willen niet meer.
Poes, teveel drinken is niet goed!

(Ja, ondanks dat we met emmers drinken geven hebben wij wel automatische drinkbakken, die afgesloten zijn).
)
ik woon in waalre en mijn ponys staan bij eepm in eindhoven ( ff off-topic
)
Ze worden wel gecontroleerd.. Bij ons thuis zijn ze nog nooit bevroren geweest trouwens.
Daar kan 50 liter in en vul ik 1 tot 2 x per dag met de tuinslang. Ik moet dus niet met emmers sukkelen, maar het gaat ook niet echt automatisch.