Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Olita schreef:Het is niet voor iedereen mogelijk om een stal te hebben dat ieder paard contact met een ander paard kan hebben. meer zeg ik er niet over!
GamblersCup schreef:Olita schreef:Het is niet voor iedereen mogelijk om een stal te hebben dat ieder paard contact met een ander paard kan hebben. meer zeg ik er niet over!
En dat is compleet tegen de natuur van zo'n dier in, hoe maak ik mijn paard ongelukkig. Maar goed, ken't schelen he, je moet en zal er een hebben en het dier moet zich maar aanpassen, het is maar een paard...
Dan moet je harder je best doen een andere stal te vinden en daarvoor maar dieper in de buidel tasten. Of geen paard nemen. Je neemt toch ook geen vissen als je alleen maar een glas hebt om ze in te doen? Je neemt toch ook geen kat als je die alleen maar plaats hebt voor een draagmand en het dier niet rond kan lopen? Meer zeg ik er niet over.
helemaal mee eens!! (maar ik geloof niet dat je dat hier mag zeggen hoor
)

TasjaIsLief schreef:Weet ik.
Dat was ook voor blosbokker bedoeld.

blosbokker schreef:Sorry, maar jij bedankt alleen de mensen die een positieve reactie geven, ik neem jouw vraag ook serieus en unamie hierboven heeft ook een lange reactie gegeven, waarom bedank je haar dan eigenlijk niet? is niet aanvallend bedoelt hoor voordat je me weer aanvliegt maar ik denk als je een topic start dat je ook tegen minder positieve kritiek moet kunnen en dan die mensen ook moet bedanken als ze reageren, en niet alleen de positieve reacties.
TasjaIsLief schreef:Zoals ik al zei, reageer ik niet meer op mensen die mijn vraag niet beantwoorden, maar iets anders te zeggen hebben.
Meer zeg ik hier niet over.
blosbokker schreef:Ik wilde net zeggen dat Unamie toch echt ook op je vraag gereageerd heeft. Maar omdat het minder positief is dan de vorige is het niet belangrijk. Ik reageer nu ook niet meer, ik hoop dat op een dag alle paardjes elke dag erg lang naar buiten mogen, en dat mensen gaan inzien dat dit zeker geen overbodige luxe is, ik heb mijn paard van de slager gered en omdat ik nog geen geschikte plek voor haar had gevonden had ik haar in Den Helder geplaatst (180 km van mij vandaan)bij een vriendin met een paar paardjes en een heel groot weiland waar ze zo lang mocht blijven als nodig was, tot dat ik een geschikte plek voor haar had gevonden. Ik heb haar ook pas opgehaald toen ik een plek had gevonden waar ze 24 uur naar buiten kan, dus het is maar net wat je belangrijk vind. Ik heb haar in dat jaar vreselijk gemist maar ik wist wel dat ze een heerlijk leventje had, en dat heeft ze nu trouwens ook en ik reageer alleen maar zo omdat ik dat elk paard gun.