Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:springschoenen achter?

linda_arnold schreef:Citaat:springschoenen achter?
Ja, het is de enige manier om zijn hoefballen te beschermen, wat hij slaat ongelooflijk aan!
fjordnina schreef:runningkawa schreef:Maar jou paard kan ook een misstap maken fjordina
Meestal heb je je cap ook voor noppes op, behalve die keer dat je op je hoofd valt.
Met peesbeschermers idem dito
Meestal heb je ze niet nodig..behalve soms die ene keer
Tuurlijk, alleen vind ik het niet nodig om mijn paard helemaal in te pakken voor 'als'.
Gooi je paard een deken op, alvast voordat hij kou vat. Haal je paard uit de regen, alvast voordat hij ziek wordt. Zo kunnen we dus aan de gang blijven. Je haalt toch ook geen dierenarts erbij voordat er wat gebeurd is?
Ben misschien te nuchter voor dit soort dingen.
runningkawa schreef:Wat is er doorgeslagen?
maar als jij niet eens een argument kunt geven waarom jij je hoofd wel beschermt, maar je paard niet?
Je hoofd is ook niet van glas...dus waarom het een wel voor als er wat gebuerd en het ander niet voor als er wat gebeurd
Geen idee hoe oud jij bent, maar draai jij al 20 jaar mee in de paardensport?
Ik iig wel en ik weet niet anders dan dat de paarden peesbeschermers omkregen
Kun je hem ook niet in de stal of in de wei zetten... want dan bescherm je je paard niet... stel je voor dat hij zich open haalt... KsVrPy schreef:runningkawa schreef:Wat is er doorgeslagen?
maar als jij niet eens een argument kunt geven waarom jij je hoofd wel beschermt, maar je paard niet?
Je hoofd is ook niet van glas...dus waarom het een wel voor als er wat gebuerd en het ander niet voor als er wat gebeurd
Geen idee hoe oud jij bent, maar draai jij al 20 jaar mee in de paardensport?
Ik iig wel en ik weet niet anders dan dat de paarden peesbeschermers omkregen
Als je je paard wilt beschermen kun je er beter er niet op rijden.Kun je hem ook niet in de stal of in de wei zetten... want dan bescherm je je paard niet... stel je voor dat hij zich open haalt...

Valentinow schreef:...en verplicht op wedstrijd dus...