Weide zonder stal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Weide zonder stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:40

Klopt, gewenning
om 5 uur savonds

Gisteren heb ik ze na 1,5 uur binnen gehaald, of beter gezegd, ze kwamen zelf aangestormt toen ze me zagen.

Net was ik buiten, maar denk maar niet dat er eentje kwam
En ze staan nu al heel wat langer buiten dan 1,5 uur Haha!

Dus daar haal ik dan uit dat het geen gewenning is, maar dat ze dan de stal wel lekker vinden met guur weer Lachen

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:42

Mijn eigen pony's hadden ook geen schuilstal of dergelijke, maar wel een paar grote bomen waar ze vaak onder stonden.
Voor een koudbloed vind ik een schuilstal niet noodzakkelijk. Tegen regen en kou zijn ze goed bestand. Alhoewel het wel fijner is. Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:54

runningkawa schreef:
Klopt, gewenning
om 5 uur savonds

Gisteren heb ik ze na 1,5 uur binnen gehaald, of beter gezegd, ze kwamen zelf aangestormt toen ze me zagen.

Net was ik buiten, maar denk maar niet dat er eentje kwam
En ze staan nu al heel wat langer buiten dan 1,5 uur Haha!

Dus daar haal ik dan uit dat het geen gewenning is, maar dat ze dan de stal wel lekker vinden met guur weer Lachen

Waarschijnlijk wel dan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:59

Dat maak ik er ook uit op
Vooral Zanda vind het helemaal niks en die stond vorig jaar toch 24/7 buiten Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:03

RK, je doet het prima zo met je paarden. Heerlijk toch, dat je zo kunt wonen en je paarden aan huis hebt. Haha!

Die van mij is ook een echt buitenbeest, hoor. Ik heb ook overwogen om een box erbij te huren destijds, maar het is gewoon niets voor mijn paardje. Die is nog jong en wil graag alle vrijheid hebben. En als 'ie ziek wordt en toch tijdelijk binnen moet staan ofzo, dan hebben we gelukkig een reservebox voor de buitenpaarden. Ik hoop er nooit gebruik van te hoeven maken.