Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Miss_m schreef:Dreigen dat jij haar paard vekoopt lijkt mij nog et enige dit mag natuurlijk niet maar toch...
Als ze je niet betalen een Deurwaarder er heen sturen mss denken ze dan we kunnen het niet betalen of we willen het niet meer en dan verkopen ze het paard misschien.. Succes ermee.
Joyvita schreef:Echt je kunt niet de zorg van de hele wereld op je schouders nemen, wees sterk en wijs en kies voor je zelf!
Miss_m schreef:Valt wel mee hoor...
Een van mijn paarden is ook zonder papieren...
Dat is dus echt onzin...
Joyvita schreef:Welke hoeveelheid voer geef je het paard, als dat teveel is kan het daar ook onrustig van zijn.
Ik zou als ik jou was toch een aangetekend schrijven sturen en haar opzeggen, als je zo doorgaat ga je er zelf kapot aan en verlies je het plezier in het werken met paarden.
Echt je kunt niet de zorg van de hele wereld op je schouders nemen, wees sterk en wijs en kies voor je zelf!

deprimuis schreef:kynshiri schreef:maar moesten de woorden 'of je kan een andere stal zoeken' als eens vallen dan zou ze mss beseffen dat het menens is!
en als er dan nog nx verandert vrees ik dat dit buiten jou bereik is... erg maar waar.
Ok ze kan inderdaad net hetzelfde doen op een andere stal, maar binnen een tijdje gaat ze daar met hetzelfde probleem zitten hoor! of in het beste geval vind ze en stal waar de paarden elke dag in de loopmolen gezet worden ofzo en dan is ie er toch al iets beter aan toe...
Heb ik al gedaan, meerdere keren. Zelfs advertenties op marktplaats doorgestuurd en nagevraagd of ze er zijn wezen kijken.![]()
We hebben een molen, maar dat dier krijg ik er niet in (moet je met meer zijn) (opvoedprobleem)
mizzet schreef:Hee,,Sterkte ermee.. Ik ben het helemaal met de vorige reacties eens!
je bent al lieff genoeg geweeest!!
sammie_44 schreef:Ga anders zelf naar een andere stal, want zo sta je er zelf ook niet voor je plezier. Je hebt voor je plezier een paard, wat ook genoeg kost, dan mag je ook wel wat meer genieten ervan.
Zo doe je dat niet
). Dat paard is uiteindelijk haar verantwoordelijkheid en ik snap dan ook niks van die ouders!