Is dit zielig??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beckertje

Re: Is dit zielig??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:16

ik vindt het ook wel meevallen hoor
alleen het is een beetje waterig maar dat komt wel goed
en de paarden zien er gezond uit dus ...

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:20

echt niet ziellig hoor! mensen die denken dat paarden halve mensen zijn zullen dat wel denken/zeggen. paard met handsen en een muts op is het beste haha

te veel fantasie Vork Clown
Laatst bijgewerkt door yyy op 11-02-07 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:22

ik vind dit niet zielig maar er kan wel een keer wat aan het land gedaan worden is wel slecht voor dehoeven. en ze kunnen uitglijden.
ze zien er blij uit

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 16:45

jah alleen zou niet weten wat we er aan moeten doen.Zit drainage en al onder.is klei grond

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:24

Helemaal niet zielig hoor, ik zou mijn paard ook wel 24/7 buiten hebben staan maar durf het snachts niet ivm met de rare dingen die er de laatste tijd hier in de buurt gebeuren met dieren...

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:46

leandros schreef:
ik vind dit niet zielig maar er kan wel een keer wat aan het land gedaan worden is wel slecht voor dehoeven. en ze kunnen uitglijden.
ze zien er blij uit

Als ze Geen ijzers onder hebben, zullen ze niet gauw uitglijden hoor.. en verder als ze het gewend zijn kunnen ze er ook wel tegen. als je een paard dat 24/7 op stal staat in zo'n weide zal gooien, dat zal niet gaan aangezien hij bijna of niets geen weerstand heeft. en volgens mij hebben deze paarden wel degelijk weerstand aangezien ze best natuurlijk leven volgens mij.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:49

dit is écht NIET zielig Clown
Mijn verzorgpaardjes staan ook in een inloopstal met dan een paddock en wei die logisch ook nat zijn en ze hebben geen ijzers dus dan schuiven ze ook niet..
ik zoek er nog altijd het zielige aan maar dat kan ik niet vinden..

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 19:53

Soraya staat als enige op ijzers,maar merk niet dat zij echt glijd op de wei..niet meer dan de rest iig..ze lopen er makkelijk doorheen.Heb ze vanaf de zomer al zo buiten gelaten.Shadi was in de winter altijd verkouden en soraya ook vaak hoesten.maar nu nog nix gezien.Af en toe een snotje hier en daar.maar geen gele klodders als normaal en geen gehoest.

voor hun is het denk ik lekkerder zo..al is het wel een werk met poetsen Knipoog maar poets ze niet iedere dag..paar keer in de week de grote klonten eraf.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:08

krijg je denk ik een sterk paard van!

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:13

heb je nog een plek voor mijn drie paarden Clown .super toch zoiets. als ze het koud hebben gaan ze wel op stal staan en zo te zien zijn ze allemaal goed doorvoed.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:17

Niet zieligs aan hoor ! Is toch ideaal dat je je paarden zo kan houden en dat ze lekker kunnen doen en laten wat ze willen !
Niets om je druk over te maken hoor vind ik ! Haha!

blosbokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 00:28

zo te zien zijn ze heel gelukkig hoor! beter dan de hele dag op stal, ze hebben lekker veel ruimte en onbeperkt hooi, ook nog een schuilstal en schoon water, wat wil een paard nog meer? en het is voor een paard toch heerlijk om lekker in de modder te rollen?